فک کنم زندگی کم کم داره سخت میشه

بی غیرت

چند شب پیش با بچه های اتاق در مورد وضع دانشگاهمون و ارتباطات دخترا و پسرا صحبت میکردیم. حرفایی زدن که موهای تنم سیخ شد! باور کنین واسه من خیلی سخت بود شنیدنشون چه برسه به تصور کردنش!!

خیلی وضع دانشگاههای ما افتضاح شده، دخترو از پسر اصن نمیشه تشخیص داد. وضع حجاب و ارتباطات و خیلی چیزای دیگه در حد اروپا شده، بی غیرتی داره بیداد میکنه. دانشگاههای ما که اینجورین وای به حال جامعه ما!!!! زنای ما انگار از دماغ فیل افتادن، انگار هرچی آدم لُخت تر باشه شخصیتش بالاتره! بی رودربایسی بگم، با این آدما هرکاری کنی حقشونه چون اگه نمیخاریدن این کارا رو نمیکردن( البت بلا نسبت شماها)

رنگین کمان 1: به نظر میرسه هفته بعد هفته سختی واسم باشه

رنگین کمان 2: احتمالا تا اطلاع ثانوی کمی تا  قسمتی کمرنگ میشم، ولی هستم..

رنگین کمان 3: به سرم زده با پولی که واسه خرید موبایل گذاشتم کنار برم لپ تاپ بخرم

عکس نوشت: خرید جدیدم

بعدا نوشت: فلشمو تو سایت دانشکدمون جا گذاشتم، تا الان که خبری ازش نیس به اندازه 8 گیگ هرچی بخوای توش بود

خبری آمد خبری در راه است

امام رضا

دیشب داشتم تو موبایلم ی چرخی میزدم، رفتم تو قسمت دفترچه تلفنم. چشَم افتاد به این واژه: "امام رضا"

دلم یهو هوایی شد و بغض گلومو گرفت و بدون معطلی زنگ زدم به حرم. بعد ازینکه چنتا بوق خورد سلام خاصّه امام رضا رو داد و وصل شد به حرم. اونجا بود که اشکام درومد و شروع کردم با امام رضا حرف زدن خیلی تو اون لحظه دلم مشهد خواست ولی حیف..

این روزها که می گذرد، هرروز

در انتظار آمدنت هستم!

اما

با من بگو که آیا، من نیز

در روزگار آمدنت هستم؟

                                       قیصر امین پور


رنگین کمان 1: برای تعجیل در فرج و سلامتی آقا، صلوات فراموش نشه

رنگین کمان 2: چند روزی میشه که مامان بابام رفتن مسافرت و من تنهام! دلم واسشون خیلی تنگ شده

عکسای من

امروز بعد مدتها ی نگاه کوچولو به آرشیو رنگین کمانم انداختم دیدم بعضی از صفحاتش خیلی وقته که آپ نشده!! یکی ازونا عکسای من بود که بعد ی سال میخوام عکسای جدید بزارم:




ادامه مطلب ...

در نوشت 611

ای کسانی که ایمان آورده اید

اگر به جای ایمان سیمان آورده بودید تا به حال مملکت آباد شده بود..


                                                            جمله ای که پشت در اتاق 611 خوابگاه نواب نوشته بودن

دانلود

ی کلیپ خیلی خشن از مبارزه تکواندو بین 2 نفر. توصیه می کنم کسایی که طاقت دیدنشو ندارن نبینن

خشن ترین مبارزه تکواندو

...

اگه صندلی های خالی رو کنار بزاریم، انصافا رئیس جمهورمون دیروز خیلی قشنگ صحبت کرد. نسبت به پارسال سرعت حرف زدنشم بالا رفته بود.


رنگین کمان: الان همه حواسا رفته سمت فیلمی که به پیامبر ما توهین کرده، کسی نمیدونه که محسن نامجو چه دست گلی به آب داده یا شایدم خودشونو به ندونستن میزنن! آقایون علما کجایین؟! حداقل حکم ارتداد نمیدین کارشو محکوم که میتونین بکنین!

دانلود

سوتی اخبارگوی شبکه VOA آمریکا، اومده ابروشو درست کنه زد چشمشو کور کرد


   دانلود