خداحافظ تا ...

دوستان خوب و عزیز، ما دیگه رفتنی شدیم. به امید خدا دوشنبه حرکتیم، شاید تا اونموقع نتونم به اینجا سر بزنم واسه همین خواستم دسته جمعی ازتون خداحافظی کنم. قطعا به یاد همه شما خواهم بود و اگه لایق باشم واستون دعا می کنم..

خوبی، بدی دیدید به بزرگی خودتون حلال کنید.. التماس دعا..

شیخ بهایی

از شیخ بهایی پرسیدند: سخت می گذرد، چه باید کرد؟

شیخ جواب داد: خودت می گویی سخت می گذرد، سخت که نمی ماند! پس خدا را شکر که می گذرد و نمی ماند..


عکس نوشت: بدون شرح..

           

بعدا نوشت: تاریخ حرکتمون مشخص شد. ایشالا یکشنبه بعدازظهر به سمت مرز راه میفتیم. ی تفاوتی که این سفر داره اینه که قراره پیاده بریم؛ اونم از نجف تا کربلا..

درد بی درمان

دلم میخواد مثه سابق باشم، بیام و بگردم اینجا ولی دیگه نمیشه. دیگه اون حس و حال از دست رفت و من هیچوقت مثه سابق پررنگ نمیشم اینجا. دلیلشو نمیدونم ولی کم کم دارم کم فروغ میشم؛ اگه میتونستم ازین فضا دل بکنم مطمئن باشین خیلی وقت پیش رفته بودم و پشت سرمم نگاه نمی کردم، چه کنم که نمی تونم...

چند شب پیش که بارون میزد ی صحنه ای دیدم که خیلی منو سوزوند! اینکه تو اون بارون و اون سرما و تو دل شب، یکی با دوچرخه فونیکسِش تو سطل آشغالا دنبال ی لقمه نون واسه خودش و زن و بچش بود. خیلی درد داره این صحنه. اینکه ی عده تو این مملکت خوشی بیش از حد دارن، ی عده اینطوری دنبال روزی خودشه. من مطمئنم اون زحمتی که این آدما میکشن خیلی بیشتر از زحمت امثال ماها می ارزه. خدا به داد مسئولای ما تو اون دنیا برسه..

رنگین کمان 1: ایشالا اگه عمری باقی موند، اربعین کربلا هستم. دارم کارای ویزا رو انجام میدم..
رنگین کمان 2: امیرعلی در 2 سالگی
             

پیروزی تاریخی

بالاخره بعد از مدتها کش و قوس فراوون، ایران با گروه ۵+۱ به توافق رسید. دقیقا اون چیزایی که ایران میخواست تو متن تفاهمنامه گنجونده شده. من از طرف خودم به همّه (تشدید گذاشتم چون تاکید فراوون دارم) مردم خوبمون بخاطر این پیروزی بزرگ تبریک میگم. امیدوارم غربیها به توافقاتشون عمل کنن و زیرش نزنن.


رنگین کمون ۱: خدا خودش جای حق نشسته.

رنگین کمان ۲: وااای خدای من، قیافه نتانیاهوی کثیف دیدنیه الان..