...

4 سال از آن ماجرا می گذرد، 4 سالی که تک تک لحظاتش با دلهره و اضطراب همراه بود!

4 سال این در و اون در زدن جوابی نداد و حالا وقت تاوان اشتباهش رسیده.. شاید که نه؛ حتما از اشتباه خود پشیمان است ولی دیگر فایده ای ندارد!

سحرگاه امروز، زندگی مردی بر بالای دار به پایان میرسد..

یادش بخیر..

امروز یکی از همسفریام بهم یادآوری کرد که دقیقا یک ماه پیش تو همچین روزی میخواستیم پرواز کنیم واسه جده! ی لحظه یاد گذشته افتادم و بغض خفیفی تو گلوم گیر کرد..
به همین زودی یک ماه!! شد   خیلی دلم میخواست 1 ماه برگردم به عقب و دوباره لذت این سفر رو تجربه کنم اما حیف..   خدا میدونه که چقدررررر از فرصت های از دست داده افسوس میخورم

ادامه مطلب ...

ساده بپوش، ساده نباش

ساده لباس بپوش! ساده راه برو!
اما در برخورد با دیگران ساده نباش!!
زیرا سادگی ات را نشانه میگیرند!
برای درهم شکستن غرورت!!!

* رنگین کمان 1: روز زن رو به همه زنان و مادران تبریک میگم
* رنگین کمان 2: ی مدتیه حال و هوام به صورت محسوسی عوض شده..
* عکس نوشت: قبرستان ابوطالب-مکه

سلام

سلام به همه دوستای خوبم

من برگشتم، منتها با یک هفته تاخیر..


سفر بسیار بسیار خوبی بود، از صمیم قلبم واسه تک تکتون آرزو میکنم که ی روزی قسمتتون بشه تازه فهمیدم چرا ی سری آدما هر سال هر سال میرن مکه! دل کندن از ی همچین جاهایی واقعا سخته آدم وقتی ی چیزایی رو داره قدرشونو نمیدونه ولی به محض اینکه از دستشون میده تازه میفهمه چه چیز گرانبهایی رو از دست داده!! امیدوارم که بازم توفیق سفر به خونه خدا قسمتم بشه..

ادامه مطلب ...

بر بال فرشتگان

اینجا زمان مثل برق و باد میگذرد و دل را هوایی میکند..

اینجا، زبان آدمی از تکلم عاجز و چشم از دیدن سیر نمی شود..

اینجا، رها بودن در آسمانها به شدت احساس می شود..


خدای من!

اینجا دیگر کجاست که اینگونه دل آدمی را مجذوب خود میکند و طاقت دوری را به شدت سخت میکند!

من بر بال فرشتگانت به دور کعبه ات بارها و بارها طواف میکنم و همچون ابر بهاران اشک میریزم..


دلم را بد هوایی کرده ای که حتی فکر کردن به یک لحظه دوری از کعبه ات اشکانم را سرازیر میکند.. از صمیم قلب و خالصانه از تو درخواست میکنم که یکبار دیگر توفیق دیدار کعبه ات را نصیبم کن..


از ظهر که اومدم تا الان بغض سنگینی گلومو گرفته، امروز خیلی گریه کردم. به شدت دل نازک شدم، طوری که یک سره دارم گریه میکنم


خدایا، فکری به حال این دل بی قرارم کن..