سلام

سلام به همه دوستای خوبم

من برگشتم، منتها با یک هفته تاخیر..


سفر بسیار بسیار خوبی بود، از صمیم قلبم واسه تک تکتون آرزو میکنم که ی روزی قسمتتون بشه تازه فهمیدم چرا ی سری آدما هر سال هر سال میرن مکه! دل کندن از ی همچین جاهایی واقعا سخته آدم وقتی ی چیزایی رو داره قدرشونو نمیدونه ولی به محض اینکه از دستشون میده تازه میفهمه چه چیز گرانبهایی رو از دست داده!! امیدوارم که بازم توفیق سفر به خونه خدا قسمتم بشه..


بالا سمت راست، اون زمین خالی که معلومه قبرستان بقیعه و اون گنبد سبز رنگ هم گنبد پیامبره

نظرات 24 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 22:33

میگم یه سوالی
از ر ف ی ق خبر نداری؟

آخه چون شما همدیگه رو دیدین گفتم شاید ارتباطی خارج از اینجا با هم داشته باشین
آخه یه مدته هیچ خبری ازشون نیست
ترسیدم نکنه خدای نکرده اتفاقی افتاده باشه

منم مثه شما بی خبرم ازش!
ما دوستیمون فراتر از نت شده و همدیگه رو وارد دنیای واقعی خودمون کردیم. نترس، ر ف ی ق ما سالمه و فقط ی مدتیه حال و هواش مثه حال و هوای اینروزای من شده;) تأخیرش غیرموجه و زیاد شده، امیدوارم زودتر برگرده;)

ستوده پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 18:06 http://sootoodeh.blogsky.com/

سلام مقداد جان رسیدن به خیر وزیارت قبول داداش حاجی.
خیلی خوشحالم که رفتی وبرگشتی جات خیلی خالی بود .
انشالله که دوباره قسمت بشه بری

خانم اجازه؟ سلام:)
ممنون، ایشالا که قسمت شه شما با خونوادت بری;)
فعلا که جای شما خالی تر از ماست:)

نازنین پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 17:49

بابام
آره تقریبا توی همون مایه هاس
حتما اگه بازم رفت بهش میگم

تو همون مایه ها!! یعنی کارش چیز دیگه ست دیگه؟!
خوشحال میشم، بگو واسه جفتمون دعا کنه;)

مهسا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 13:43 http://deleasemooni.blogsky.com

ایشالله بازم توفیق بشه
هم واسه شما هم واسه ما

ایشالا

فروغ خاموش پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 10:09 http://www.fk.persianblog.ir

دروود
رسیدن بخیر مقداد خان
خوش به حالت!
عکسا هم خیلی قشنگ بود.اما اینم بدون که بعضی جاها که میگی نمیشه ازشون دل کند کثل مکه یکی از خوبیاش همینه که ادم شعی میکنه همیشه همون حال و هوا را حس کنه از دست نده و این خودش یه نکته قشنگه!!
خوش باشی.

علیک درود فروغ بانو
اوهوم، منم دارم سعی میکنم ولی خیلی وقتا نمیتونم!!!

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 19:23

تو هنوز داری سلام میکنی چرا؟
اونورا که نیستی...اینورا هم که نیستی پس کجایی؟
نمیگی ما دلمون یهویی شور میزنه؟

به کی سلام میکنم آیا؟!
اتفاقا ما اونورا هستیم شما نمیای!! اینورا هم به زودی میایم;)
مرسی که به فکرمی:x‏ ایشالا همین روزا میام:)

فریناز سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 23:54

امیدوارم حالت خوب باشه
دو روزه هی میگم برو رنگین کمون هی نمیشه
دیگه الان دلم شور افتاد

اونقدرها هم بد نیستم ایشالا میام بهت سر میزنم به دلتم بگو الکی شور نزنه، من زنده م

فریناز سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 23:53 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام داداشی
معلومه اصن تو کجایی؟
نیستی

از ترس سوغاتی ندادن نمیای اونطرفا؟

یا رفتی سوغاتیای امیر علی رو بدی که جواب آف ها رو هم نمیدی؟

سلام آجی خانم
اوهوم، فعلا دل و دماغ چیزیو ندارم
نه بابا، سوغاتی دیگه ارزش این کارا رو نداره که! مگه من اصفهانیم؟! بعدشم، آفی واسم نیومده که من جواب بدم!

لیلا عزیزخانی سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 17:49 http://www.azizkhanileila.blogfa.com

سلام
من از کامنتی که در وبلاگ خانم نازنین تهرانچی گذاشته بودین . وارد وبلاگتون شدم.

امروز متوجه شدم که ایشون نوشته های من رو به اسم خودشون در وبلاگشون ثبت کردهاند. واز دیگران دعوت کرده اند که نظر بدن.
ایا به نظرتون اسم این حرکت دزدی نیست؟ ایشون حتی به کامنتهائی که در وبلاگ من بوده رحم نکرده. اونها رو با تغییر اسم تو وبلاگ خودشون گذاشتند. امیدوارم شما به عنوان کسی که با کامنتهاتون ایشون رو همراهی میکنید در این خصوص بهشون تذکری بدین.

سلام
خوش اومدین..
من در جریان همچین چیزی نیستم، بعدشم من زیاد به وب خانم تهرانچی سر نمیزنم

نازنین تهرانچی سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 06:44 http://nazanintehranchi.blogfa.com/

سلام ...
زیارتت قبول ...
عکس اولی خیلی زیبا بود یک لحظه منقلب شدم ...

سلام
ممنون..
ایشالا که قسمتت شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد