کربلا، پَر. به همین راحتی..

به همین راحتی همه چی پرید! تا آخر عمر حسرت این سفر که بزرگترین آرزوی زندگیم بود به دلم موند.

سفر کربلامون کنسل شد به خاطر...

بانکداری رَبَوی ایرانی

امروز تو تلویزیون تبلیغ میکرد که روز بانکداری اسلامی مبارک. خندم گرفت. نمیدونم چطور روشون میشه همچین تبلیغی کنن؟! واقعا مسخره ست!! همه چی میشه بهش گفت الّا اسلامی! به گور باباتون خندیدین شما


رنگین کمان: ناسلامتی تیرماه تولد ۳ سالگی وبلاگم بود، منم که خوش حواس به کلی فراموش کرده بودم!! بعد ی ماه و خورده ای یادم افتاد..

سفر به سلامت

از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟
گفت : چهار اصل
1- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم
2- دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم
3- دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم
4- دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم



رنگین کمان 1: امروز مسافر کربلامون راهی سرزمین عشق میشه، سفر به سلامت حاج خانم فریناز. التماس دعای فراوون

                  


رنگین کمان 2: هرکی دلش هوایی شد ی سر به این سایت بزنه؛ پخش مستقیم از حرم امام حسین -ع-