عاقِشِتم

یکسال دیگه هم گذشت و تو یکسال بزرگتر از قبل شدی. کم کم داری مرد میشی واسه خودت!

این گذر عمره ، درسته هر ساعت و هر روز و هر سال جوون تر و بزرگتر میشی ولی اینم یادت باشه که هر ساعت و هر روز و هر سال از عمرت کم میشه. یادت باشه روزگار همش با تو نیس، ی وقتایی هم علیه توئه، صبرتو خیلی بیشتر کن که زیاد بهش سفارش شده تو دینمون.

ببخش اگه این چند وقته خیلی عوض شدم، ولی اینو بدون از تهِ تهِ قلبم دوسِت دارم. حلالم کن..


امیرعلی؛

عشق من، تولدت 3 سالگیت مبارک. عاقِشتم(به زبون امیرعلی)

اینم از کیک تولد سالار:



رنگین کمان 1: ای کاش ی روز بیای و اینجارو بخونی...

رنگین کمان 2: از خدا عمری میخوام که بتونم عروسیت و خوشبخت شدنت رو ببینم. دلم خیلی گرفته، دوس دارم برم ی جایی و هی داد بزنم تا خالی بشم از همه غم و غصه ها..

رنگین کمان 3:  لغت نامه امیرعلی:

پیچِ پُشتی= پیچ گوشتی

آشپزدوباره= آشپزخونه

لَکچال= یخچال

داو= گاو