تولدت مبارک رنگین کمان

نشسته بودم و به این فکر میکردم که ی پست جدید بزارم و اومدن ماه رمضون رو تبریک بگم که دیدم ای دل غافل!!!! امروز تولد رنگین کمان کوچولوئه کوچولویی که امروز 2 ساله شد
راستشو بخواین من از اوایل تیر خودمو واسه تولد آماده کرده بودم ولی تو این مدت از بس فکر و ذهنم داغون بوده فراموشش کرده بودم تا امروز که ی جرقه کوچولو باعث یادآوریش شد..

                                                  

ادامه مطلب ...

آهو و خر


آهو خیلی خوشگل بود. ی روز ی پری سراغش اومد و بهش گفت: آهو جون! دوست داری شوهرت چه جور موجودی باشه؟
آهو گفت: ی مرد خونسرد و خشن و زحمتکش!

پری آرزوی آهو رو برآورده کرد و آهو با یک الاغ ازدواج کرد.

ادامه مطلب ...

لبیک

امروز از طرف ستاد عمره دانشگاهیان واسم ی بسته اومد، بسته ای که چند وقته انتظارش رو میکشیدم..

خیلی وقته که هر وقت میام نت سایت لبیک جزو اولین پنجره هاییه که باز میکنم. همیشه خبراشو دنبال میکنم، حتی بعضی وقتا اطلاعات کاروان اعزامیمون که هنوزم تو سایت هست میرم و یادی از گذشته میکنم. یکی از خبرای هفته های قبل سایت لبیک ارسال بسته های فرهنگی بعد از سفر برای عمره گذاران سال 91 بود. خبری که دیدنش خیلی خوشحالم کرد.

از اونموقع تا حالا همش چشم انتظار بودم تا این بسته به دست منم برسه تا اینکه امروز بالاخره به دستم رسید..


 

ادامه مطلب ...

نفس راحت

بالاخره امتحانای این ترم هم  تموم شد و ما ی نفس راحتی میتونیم بکشیم. این ترم واسه من خیلی فشرده و سخت بود ولی من ازش استفاده نکردم
تو وبلاگ یکی از بچه ها گفته بودم که از امتحانا بدم میاد، میخوام حرفمو پس بگیرم؛ من هم از امتحانا خوشم میاد و هم از ایام امتحانات خصوصا وقتی توی خوابگاه باشی. ایام امتحاناتو تو محیط خوابگاه خیلی دوس دارم
دردسر امتحانا تموم شد ازین به بعد دردسر نمره داریم از 28اُم که امتحانام شروع شدن هر روز امتحان داشتم!! تازه ی هفته از امتحانای دانشگاه مونده که امتحانای من تموم شد..
 

ادامه مطلب ...

فرق فوت و ها

                            

داشتم تو نت دور می زدم که به مطلب جالبی خوردم:

تا حالا به " فوت " کردن  و " ها " کردنتون دقت کردین؟ هر 2 از دهن میان بیرون ولی چرا وقتی فوت می کنی سرده ولی ها که میکنین گرمه؟!!!  کسی کشفش کرد به ما هم بگه..

ادامه مطلب ...