لبیک

امروز از طرف ستاد عمره دانشگاهیان واسم ی بسته اومد، بسته ای که چند وقته انتظارش رو میکشیدم..

خیلی وقته که هر وقت میام نت سایت لبیک جزو اولین پنجره هاییه که باز میکنم. همیشه خبراشو دنبال میکنم، حتی بعضی وقتا اطلاعات کاروان اعزامیمون که هنوزم تو سایت هست میرم و یادی از گذشته میکنم. یکی از خبرای هفته های قبل سایت لبیک ارسال بسته های فرهنگی بعد از سفر برای عمره گذاران سال 91 بود. خبری که دیدنش خیلی خوشحالم کرد.

از اونموقع تا حالا همش چشم انتظار بودم تا این بسته به دست منم برسه تا اینکه امروز بالاخره به دستم رسید..


 


گل از گلم شکفت، نمی دونید چه حسی بهم دست داد وقتی چِشَم بهش افتاد. تمام خاطرات سفر برام زنده شد و چشامو قطرات اشک پر کرد. خیلی خوشحالم که من هم ی عضو خیلی کوچیک از جامعه دانشجویان عمره گذارم.
تو این بسته، ی کتاب با عنوان 7 آسمان و 7 تا کتابچه کوچیک دیگه هست. ی فرم مسابقه هم همراهش هست با 15 تا سوال. تو نیم ساعت اول جواب همه سوالاشو درآوردم بجز یکی که نتونستم پیداش کنم.
خوابم میومد، رفتم خوابیدم. باورتون میشه که خواب همون ی سوال بی جوابو دیدم که جوابو بهم نشون میداد؟؟؟؟!!!!!!!!!!

یکی از جایزه هاش سهمیه عمره مفرده ست و منم بخاطر جایزش نیم ساعته جواب سوالاشو درآوردم. خیلی دوس دارم تو قرعه کشیش سهمیه عمره رو برنده بشم..

* پ.ن 1: 11 شعبان، روز ولادت حضرت علی اکبر -ع- و روز جوان رو به همه دوستای جوونم تبریک میگم.
** پ.ن 2: خبرای ضد و نقیض از مرگ پادشاه عربستان میرسه که امیدوارم درست باشه. اوضاع عربستانم خیلی قمر در عقربه. زائرای ایرانی هم رو هوان اونجا!
*** پ.ن 3: خیلی بد قول شدم. نیومدنم به وبلاگتونو به حساب بی معرفتیم نزارین. درسته که نظر نمیدم ولی مطمئن باشین همتونو میخونم

نظرات 33 + ارسال نظر
mahdi سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 19:34 http://eagle-eyed.blogfa.com

!

تو دیگه چته؟! ‏

mahdi دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 15:22 http://eagle-eyed.blogfa.com

برگشتی دادااااااااااااشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

.
.
.

هووووووووووووووووورررررررررررررااااااااااااااااااااا

چیه؟

ستوده دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 12:46 http://sootoodeh.blogsky.com

داداش کجایی نکنه باز رفتی تو غار .
بابا بیا بیرون جات خیلی خالیه عزیز.
فکر کنم دلت تنگ شده واز کسی دلگیری .
بیا دیگه مقداد کجایی

تغییرات وبم نشون میده که دارم میام، کم کم بهش میرسم تا نوبت به پست جدید و خودم برسه
مسافرت خوش گذشت؟ خوش بحالت که مادرت برگشته، حسابی بخور بخور دارینا :)

نازنین زینب دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 11:56 http://zendegikon.blogsky.com

داداش آهنگت آدمو داغون میکنه
انقدر از این آهنگا گوش نکن


تغییرات نزدیکه

کجایی داداشی؟
نیستی نگرانتیما
یه خبر از خودت بده حتما

گُلی شنبه 17 تیر 1391 ساعت 01:47

زنده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

امین اتاقک پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 17:38 http://otaghak.blogsky.com

سلام مقدادی

خوبی؟

خوشحالم که امتحانات تموم شد.ایشالا 1 واحد هم نیوفتی

این عمرۀ مفرده هم ایشالا نصیب خودت بشه

مثل باران چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 01:53

الان ینی جایزه رو برنده شدی که دیگه بقیه رو تحویل نمیگیری

ولی راها رو هم بستن
ظاهرا اجازه نمیدن کسی بره
خوشبحال اونایی که توی همین مدت رفتن...

بیتا چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 00:40

سلام

امیدوارم دوباره هم راهی بشید

شاد و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد