ی خبر خوش


دارم عمو میشم

خیلی وقته که منتظره ی همچین روزی بودم..


پ.ن: سعی میکنم ازین به بعد بیام نت ولی تا اطلاع ثانوی نمیتونم بهتون سر بزنم..


عکس نوشت: ...

    

خداحافظی موقت

سلام به همه دوستای خوبم

من ی مدت نمیام نت، خیلی زودتر ازینا میخواستم بهتون بگم ولی فرصت نشد. الان که موقعیتش پیش اومده میگم که من اختمالا تا آواخر شهریور نمیام نت. میخوام ی خورده از دنیای مجازی فاصله بگیرم، خدارو شکر خوب تونستم باهاش کنار بیام.

دلم واسه همتون تنگ شده، شما هم ی نفس راحت از دست من بکشین..


              دوستون دارم..

4 اصل زندگی

از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟

گفت: چهار اصل:
1-  دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم
2-  دانستم که خدا مرا می بیند پس حیا کردم
3-  دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم
4-  دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم

عکس نوشت: خدا بیامرزه

ماه رمضونم تموم شد..

انگار همین دیروز بود که ماه رمضون شروع شد. تو ی چشم بهم زدن تموم شد!! خیلی زود! این عمر ماست که مثه برق و باد داره میره و ما متوجه نیستیم.. کاش میتونستیم قدر لحظات عمرمونو بدونیم.. دوباره روز از نو و روزی از نو، گناه کردن دوباره شروع میشه. انگار فقط توی ماه رمضون نباید گناه کنیم! اصلا چرا باید آمار جرم و جنایت تو ماه رمضون انقدر بیاد پایین؟! چرا تو ماههای دیگه نباید اینجوری باشه؟! یعنی خلافکارا به خدا اعتقاد دارن؟ اگه اعتقاد دارن چرا بقیه سالو خلاف میکنن؟! هر چی فکر میکنم به نتیجه ای نمیرسم!
ی عده ای هستن تو مملکت که خیلی بی حیا هستن، خیلی.. تو ماه رمضون، تو روز روشن اونم در ملأعام روزه خواری میکنن! آدم انقدر بی حیا؟! جالبش اینجاس که وقتی بهشون اعتراض میکنی طلبکارم میشن! کم نداریم ازین آدما، ماشالا سال به سالم مردم بی دین تر و بی حیا ترمیشن! ی جایی چوب این کاراشونو میخورن..

شعرنوشت:
              یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست
                                                                     از نقطه ای بترس که شیطانی ات کند

عکس نوشت: ورژنِ جدید قرآن به سر
 
                 

چـوپـان دروغـگـو

چوپان قصه ما دروغگو نبود،

 

 اوتنها بود،

 

وازفرط تنهایی فریاد گرگ سر می داد . . .

 

افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد،

 

و همه در پی گرگ بودند،

 

در این میان فقط گرگ فهمیدکه چوپان تنهاست..؟!

پ.ن: به امید آزادی قدس..

عکس نوشت: شب قدر، بیمارستان 5 آذر گرگان..