چـوپـان دروغـگـو

چوپان قصه ما دروغگو نبود،

 

 اوتنها بود،

 

وازفرط تنهایی فریاد گرگ سر می داد . . .

 

افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد،

 

و همه در پی گرگ بودند،

 

در این میان فقط گرگ فهمیدکه چوپان تنهاست..؟!

پ.ن: به امید آزادی قدس..

عکس نوشت: شب قدر، بیمارستان 5 آذر گرگان..

 
 

نظرات 26 + ارسال نظر
سینا جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 14:32 http://omide-ma.blogsky.com

یه مثلی هست که میگه نباید کاری کرد که از پیامبر مسلمانتر نشون داد.
خود حماس حاضره با اسرائیل یه آتش بس طولانی مدت داشته باشه ولی در عوض تشکیل یک کشور بنام " فلسطین" در سرزمین های 1967 پذیرفته بشه.
بله عزیز من مقاومت کردن خوبه اما مقاومت خودش یه چارچوب زمانی داره یه اصولی باید پشتش باشه الان بیش از 60 ساله که فلسطین و اسرائیل افتادن به جون هم دارن همدیگر رو میکشن و هیچ کشور و دولتی هم نتونسته این مشکل رو حل کنه.اگر این روند ادامه پیدا کنه تا صد سال که هیچ تا 1000 سال دیگه هم خونریزی و کشتار ادامه پیدا می کنه تنها راه حل تشکیل کشور در سرزمین های 1967 هستش.
پیشنهاد می کنم لینک زیر رو بطور کامل و با دقت بخونی
http://khabaronline.ir/news-168401.aspx

خودت میگی مثل، تازه فکر نکنم کسی پیدا شه که ادعا کنه از پیامبر مسلمون تره! حماس حاضره ولی اسرائیل همچین چیزی رو دوس نداره.
نظرت محترمه ولی من سر حرفم هستم. خلاصه هر کسی ی اعتقادی داره دیگه. اگه کسی هم تا حالا خواسته این موضوع رو حل کنه آمریکا و اسرائیل نزاشتن. بابت لینکتم ممنون

سینا پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 09:03 http://omide-ma.blogsky.com

مقامات جمهوری اسلامی فقط در رسانه ها و برای مردم کشور وقتی می خوان سخنرانی کنن میگن رژیم صهیونیستی وگرنه اسم این کشور اسرائیل هـ و از سال 1948 تا بحال با همین نام شناخته شده این کار مثل این می مونه که به ایران بگیم جمهوری اسلامی !
تو باور کن اون راه حلی که من گفتم یکی از بهترین راه حل ها بوده که اتفاقا کارشناسان ارشد مسائل خاورمیانه که از استراتژیست های نظام هم هستن اونو مطرح کردن احتمال زیاد تا چند وقت دیگه طرح تشکیل کشور فلسطین میره به سازمان ملل .
بعدشم پذیرش دوفاکتو خیلی خوبه چون یعنی پذیرش با قید و شرط.
حماس هرگز قادر به جنگ رو در رو با اسرائیل نیست و فقط می تونه از جنگهای پارتیزانی و انتحاری بهره بگیره و یا اینکه مثل جنگ 22 روزه تو خونه های مردم پناه بگیره و از اونجا به سمت اسرائیل شلیک کنه.اصلا یکی از دلایل کشته شدن زیاد مردم غزه این بود که نیروهای حماس تو خونه های مردم عادی بودن مگه یادت نمیاد روزنامه کارگزاران بخاطر اینکه این مطلب رو گفته بود و از حماس گلایه کرده بود که جرا با جان مردم بازی می کنه توقیف شد.

اوضاع لبنان اما فرق می کنه چون مسئولیت فرماندهی تو لبنان تو دست سپاه و فرماندهان لبنانی آموزش دیده در ایران هستش.تخریب تانک مرکاوا رو یکی از اساتید(استاد دانشگاه هم هست) تخریب سپاه که اصالتی آذربایجانی(قفقاز) داره موفق شد انجامش بده

این خوبه که حداقل واسه مردم فلسطینم شده تو رسانه ها اسمی از اسرائیل نبرن. اسراییل یک کشور اشغالگره که اومده فلسطینو اشغال کرده بنابراین رسمیت نداره. اگه میومدن ایرانو میگرفتن تو حاضر بودی باهاشون کنار بیای؟ اگه بگی آره که خیلی بی معرفتی! فلسطینیا هم ی آدمایی هستن مثه ما، از جنس خودمون..
من راه حلتو به هیچ وجه قبول ندارم، تنها راه مقاومته، همین.. مهم جنگیدنه، چه رودررو چه از پشت سر و مهم تر اینکه اسراییل که اینهمه هارت و پورت داره نتونست مقابل ی گروه کوچیک فلسطینی مقاومت کنه. مگه حزب الله تو جنگ 33 روزه چیکار میکرد؟ اونا هم کمین میکردن و پنهان میشدن و پاتک میزدن، اینم ی تاکتیکه.. مطمئن باش علاوه بر لبنان سپاه تو فلسطینم هست..

گل مریم دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 15:22

خدا همه ی بیماران رو شفا بده

ان شاء الله..

✖❤✖الهه ناز✖❤✖ دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 14:49 http://e-love-.blogfa.com

بی معرفت یه سر به من نزنیاااااااا

حرفی واسه دفاع از خودم ندارم میام، ی خرده تنبلیم میگیره

سینا دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 10:10 http://omide-ma.blogsky.com

راه حل مشکل فلسطین در ابتدا کمک به پذیرفتن کشوری بنام فلسطین در سازمان ملل هستش بعد ایران میتونه بصورت دوفاکتو اسرائیل رو به رسمیت شناخت.
مشکل فقط با مصالحه حل میشه نه جنگ ! که در جنگ حتما اسرائیل پیروز است.البته صلح فلسطین و اسرائیل به ضرر جمهوری اسلامیه

اسرائیلو به رسمیت بشناسیم؟! شوخی میکنیا سینا
اتفاقا من نظرم بر عکس توئه، مصالحه ای در کار نیس باید مقاومت کرد. کی گفته اسرائیل پیروزه؟ مثه اینکه جنگ 22 روزه غزه رو یادت نمیادا! اسرائیل با اونهمه دبدبه و کبکبه از مردمی که هیچی واسه دفاع از خودشون ندارن شکست خورد بازم میگی اسرائیل پیروزه؟ تازشم، اسرائیل نه و رژیم صهیونیسیتی، اینو یادت نره

قوی سفید دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 02:34 http://WWW.GHOO10.BLOGSKY.COM

سلام.جالب بود!چوپان دروغگوی تنها!!
راستی عکس خیلی تکونم داد..امیدوارم خدا همه مریضارو شفا بده...

به به سلام عرض شد بر قوی سپید پایتخت نشین(: ان شاء الله، مراقب دل پاکتم باش..

آنم آرزوست... دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 00:02 http://mahdieh6547.blogfa.com

زیباترین عکسی بود که توی ماه رمضون امسال دیدم!

خیلی حرفا توش هست....

رومینا یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 22:49 http://black-love1.blogsky.com/

سلام



فقط میتونم همینو بگم


نه نزنم داداشی
سرمم داد نزن
به خدا نمیتونستم بیام نت


فقط میتونم بگم با اونکه ازم دوری ولی به یادتم مقداد
اینو جدی دارم میگم مقداد

دوست دارم داداشی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام آجی، کجایی بودی تو؟! کم کم داشتم ازت ناامید میشدم
خیلی نگرانت بودم آجی دیگه نریا، باشه؟؟؟ قول بده که نری
منم دوست دارم آجی جونم
آجی، چرا وبلاگت واسه من باز نمیشه؟

ستوده یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 19:21 http://saba055.blogsky.com/

به امید آرزوی ایرانی آزاد ودنیایی آزاد از همه ستمگران

ستوده یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 19:20 http://saba055.blogsky.com/

سلام مقداد عزیز.
کجایی داداش نیستی .
میگم عکس مال کیه به نظر میرسه مال یک جانباز شیمیایی باشه .
خدا همه بیماران را شفا بده

سلام بر خانم معلم خوب و مهربون ی نیگا زیر پات بندازی مارو میبینی ی چند روزی بی نت بودم واسه همین نبودم، به یاد همتون بودم
نمیدونم والا، فکر نکنم شیمیایی باشه! ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد