بدون شرح

تصاویر خودش گویاست، نیازی به توضیح من نداره..

                      


               


                         

    


                       


                      


              


                                

رنگین کمان 1: من با ادامه مطلب بلاگ اسکای مشکل دارم، چرا تو صفحه جداگونه نشون نمیده؟ کسی میدونه آیا؟!

رنگین کمان 2: قالب جدید؛ اِندِ وطن پرستیه

چه کنم با غم دوری تو؟!

نمی دونم از کجاش شروع کنم؟! از هر طرف که بخوام شروع کنم حرف واسه گفتن زیاده..

الله اکبر به اینهمه جمعیت عزادار، الله اکبر به اینهمه شور و اشتیاق حسینی، هزار هزار الله اکبر به اینهمه خدام حسینی که بدون هیچ منت و چشمداشتی صادقانه و با تمام وجود به زائرای حسینی خدمت می کنن..

الله اکبر... الله اکبر...


تو خیلی از مواقع انگشت به دهن می موندم؛ انگشت به دهن می موندم وقتی می شنیدم ابوعلی ( که ما چند شب اقامتمون تو نجف خونش بودیم) شبا غصه می خورد ازینکه خونش کوچیکه و نمی تونه زائرای بیشتری رو تو خونش جا بده!!

انگشت به دهن می موندم وقتی تو مسیر کربلا، یکی که فلج بود و زمینگیر، روی آسفالت نشسته بود و با ی سینی خرما روی سرش از زائرا پذیرایی می کرد!!

انگشت به دهن می موندم وقتی مادری رو دیدم که بچش رو تو سبد میوه گذاشته و با طنابی که به سبد وصله اونو همراه خودش می کشه!!

انگشت به دهن می موندم وقتی می دیدم کسی که فلجه رو تو گاری گذاشتن و به شوق زیارت و شفا می برنش کربلا!!

انگشت به دهن می موندم وقتی اونهمه پذیرایی تو راهی رو می دیدم، بدون گرفتن حتی ی ریال پول!! چادرایی هم بود تو راه که قلیون میداد به زوار!! خلاصه اینکه هرکس هر چیزی که داشت تو زندگیش، از بی ارزش ترین چیز گرفته تا باارزش ترین چیز می آوردن واسه پذیرایی..


سَوای همه اینها، ضریح جدید امام حسین-ع- خداییش محشره، باید مغز استاد فرشچیان رو طلا گرفت با این طرحش. باید از نزدیک ببینی تا لذت ببری..

من برگشتم، با ی عالمه خاطره و تجربه..

این پست فقط اطلاع رسانی بود..