خبر خبر خبردار

ی مدت پیش ی پستی گذاشته بودم تحت عنوان خبری آمد خبری در راه است. بعد ازون هم پستایی شبیه اون گذاشتم که مبهم و گنگ بود واستون ولی واسه من سرشار از استرس بود. از اولین پست مبهمی که گذاشتم تا آخریش مراحل عاشق شدن و خواستگاریم بود. 
اومدم اینجا تا شمارو از نگرانی دربیارم و اعلام کنم که ما هم رفتیم قاطی مرغا و الان ۳ روزه که متاهل شدم و اینکه امروز تولد منم هست. 
رنگین کمان: اول از همه از خدا و دوم از امام رضا ـ ع ـ که واسطه بین من و خدام بود بابت این نعمت بزرگ و عزیز تشکر کنم

شب سختی بود ولی به خاطره ها پیوست، شبی که فراموش نخواهد شد..

آیا؟!

بی خوابی زده به سرم؛ دارم سخت ترین لحظات عمرمو تجربه می کنم!

به یاد گذشته ها..

نمیدونم چی شد دیشب مامانم رفت سراغ آلبوم عکسای قدیمیش! رفت کنارش نشستم، عکسارو که میدیدم همینطوری گریه می کردم. بیشتر از همه عکس جوونیای مامانم اذیتم کرد، یعنی انقدر شکسته شده!!! عکسای داییم که تازه فوت کرده، عکسای مادربزرگ و پدربزرگ پدریم که فوت شدن، عکسای جوونیای بابام، عکسای بچگیای خودم و داداشم! آخ که چقدر دوس داشتم برگردم به اون دوران و خاطرات شیرینش! ای کاش میشد..
رنگین کمان ۱: ی مدتیه نیستم، نمیدونم چرا؟! ی خورده دغدغه های ذهنی دارم..
رنگین کمان ۲: از همه دوستای خوبم عذر میخوام که بهشون سره نمیزنم، ایشالا سر فرصت جبران می کنم.
رنگین کمان ۳: پنج شنبه ست و اموات چشم انتظار دعاهای ما هستن. برای شادی روحشون فاتحه فراموش نشه لطفا
رنگین کمان ۴: اللهم عجل لولیک الفرج..