بهلول


شخصی که سابقه دوستی با بهلول داشت روزی مقداری گندم به آسیاب برد. چون آرد نمود بر الاغ خود نمود و چون نزدیک منزل بهلول رسید اتفاقا خرش لنگ شد و به زمین افتاد. آن شخص چون با بهلول سابقه دوستی داشت او را صدا زد و درخواست نمود تا الاغش را به او بدهد و بارش را به منزل برساند و چون بهلول قبلا قسم خورده بود که الاغش را به کسی ندهد به آن مرد گفت: الاغ من نیست.

اتفاقا صدای الاغ بلند شد و بنای عرعر کردن گذارد. آن مرد به بهلول گفت: الاغ تو در خانه است و تو می گویی نیست؟! بهلول گفت: عجب دوست احمقی هستی! تو 50 سال با من رفیقی، حرف مرا باور نداری ولی حرف الاغ را باور می نمایی!!


رنگین کمان 1: ی سری آدما تو جامعه امروزی ما نقش بهلول رو دارن، یکسری هم نقش الاغ بهلول رو 

رنگین کمان 2: خیلی آدمای این دوره زمونه عوضی شدن، بی اصل و نسبا زیاد شدن، خصوصا آدمای بی ناموس

کِـــته

1. از ی همچین آدمی زیادم عجیب نیست که خصوصیات و صفات اخلاقی ایل و تبارشو به همه اعلام می کنه، به فکر همون ی ذره آبروی خودت باش که دادیش به اونجا..
2. آدم از چیزی که نداره نمی تونه صحبت کنه، البت بازم میگم از همچین کسی هیچی بعید نیس. شایدم جراحی زیبایی انجام داده و وصلش کرده
3. همین که شما پشم باشی واسه ما بسه
4. چوب واسه بچه چیزای تهرونی از دماغ فیل افتاده ست، ما با تیرآهن 14 ی سری کارای خارق العاده انجام میدیم روی بچه خرگوشای تهران که نه به پشت و نه به جلو بتونن بشینن و دراز بکشن
5. معلومه که علاقه شدیدی به خانوادتم داری!!!!!!!!!!!
6. بیشتر ازین شخصیتم اجازه نمیده با ی ضعیفه کل کل کنم، برو بزرگترتو بگو بیاد

** ی خورده به غیرت بالا دستیای بلاگ اسکای شک کردم، سکوتشون واسم عجیبه! شایدم خواب زمستونی تشریف دارن وقتی بهار بشه بیدار میشن، شایدم خانماشون اجازه نمیدن بیان اینترنت! شایدم اصن ندونن ناموس چیه..