تبریک

اعتبار مردم در این دنیا به مال است و در آخرت به عمل.     امام هادی -ع- 
ولادت با سعادت امام هادی -ع- رو به همه تبریک میگم

خواب جدید

فک کنم کمتر از ی هفته ای میشه که ی خواب جنجالی دیدم خواب دیدم ماتادور( بازیگر نقش اول سریال شبکه یک که تازه تموم شده) اومده میخواد منو بکشه!! جالبیش اینه که من تونستم از دستش فرار کنم و ترورش ناموفق بود!!

بعد این قضیه...؛
من:
ماتادور:
خواب:
صدا و سیما:


بعدا نوشت: خیلی جالبه واسم، تو 5 تا کامنت اول چهارتاشون اولین باره که میان وبلاگم!! این خودش خیلی تعجبناکه..

از ماست که بر ماست..

ی جمله ای هست که میگه خودم کردم که لعنت بر خودم باد، من الان مصداق بارز این جمله ام..


رنگین کمان ۱: روز عرفه مارو از دعاهاتون بی نصیب نزارین. الان تو آمپاسم..

رنگین کمان ۲: عید قربانو پیشاپیش تبریک میگم به همه، مراقب احتیاط باشین. ی وقت پرخوری نکنین بترکین 


به خدا گفتم "بیا دنیا رو قسمت کنیم!" آسمون واسه من، ابراش مال تو، دریا مال من، موجهاش مال تو، ماه برای من، خورشید برای تو. خدا خندید و گفت: تو بندگی کن، همه دنیا مال تو، ... من هم مال تو!!



رنگین کمان 1: تابستون خوبی بود امسال، خیلی خیلی خوش گذشت خصوصا دو سه هفته آخرش که هیچوقت تکرار نمیشه. خدایا شکرت..

رنگین کمان 2: الهی! راضیم به رضای تو. تحمل منو خیلی ببر بالا، بالاتر از بالا..

رنگین کمان 3: فعلا نبودن رو به بودن ترجیح میدم..

رنگین کمان 4: ازت میخوام همیشه یادم بندازی که اون دنیایی هم هست، به این دنیا دلخوش نشم..