ی چند روزیه که این دعا تو فکر و ذهنمه و ی جورایی ترسو انداخته تو وجودم که خدا به داد ماها برسه. ولی با این وجود به کَرَمش خیلی اعتقاد دارم. اونم این دعاست:

یـا مَن لَـهُ الدنیا والآخِرة، اِرحَم لِمَن لَیسَ لَـهُ الدُنیا و الآخِرة


ترجمه: ای آنکه صاحب دنیا و آخرتی، رحم کن بر من که نه دنیایی دارم و نه آخرتی!


باید از حال خودمون تو اون دنیا
بترسیم..

                 

اشک تمساح

سابقا معتقد بودند که غذا و خوراک تمساح به وسیله اشک چشم تأمین می شود. بدین طریق که هنگام گرسنگی به ساحل می رود و مانند جسد بی جانی ساعت های متمادی بر روی شکم دراز می کشد. در این موقع اشک لزج و مسموم کننده ای از چشمانش خارج می شود که حیوانات و حشرات هوایی به طمع تغذیه بر روی آن می نشینند.
 پیداست که سموم اشک تمساح آنها را از پای در می آورد. فرضاً نیمه جان هم بشوند و قصد فرار کنند به علت لزج بودن اشک تمساح نمی توانند از آن دام گسترده نجات یابند. خلاصه هربار که مقدار کافی حیوان و حشره در دام اشک تمساح افتند، تمساح پوزه ای جنبانیده به یک حمله آنها را بلع می کند و مجدداً برای شکار کردن طعمه های دیگر اشک می ریزد.


عکس نوشت: خیلی هم خونسرد!!
                     

عیدتون مبارک

خیلی وقته دیگه اینجا واسم مثه سابق نیس، انگار باهام غریبه ست!! یادمه تو زمان دانشجویی خیلی ذوق و شوق داشتم واسه اینترنت، وبلاگ،... ولی حالا که دانشجو نیستم نبود اینترنت خیلی واسم مهم نیس! اون علاقه دیگه نیس، هم واسه وبلاگ خودم هم وبلاگ دوستان. شاید واسه همینا باشه که خیلی چیزارو فراموش کردم تو این فضای مجازی؛ یادم رفته بود که 30 تیر امسال اینجا 4 ساله شد..

رنگین کمان: عیذ فطرتون مبارک، ایشالا بتونیم تا ماه رمضان سال دیگه چشم و گوش و زبونمون رو نگهداریم