ی چند روزیه که این دعا تو فکر و ذهنمه و ی جورایی ترسو انداخته تو وجودم که خدا به داد ماها برسه. ولی با این وجود به کَرَمش خیلی اعتقاد دارم. اونم این دعاست:

یـا مَن لَـهُ الدنیا والآخِرة، اِرحَم لِمَن لَیسَ لَـهُ الدُنیا و الآخِرة


ترجمه: ای آنکه صاحب دنیا و آخرتی، رحم کن بر من که نه دنیایی دارم و نه آخرتی!


باید از حال خودمون تو اون دنیا
بترسیم..

                 

نظرات 2 + ارسال نظر
مژگــان یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 09:38 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

رحم کن بر من که نه دنیایی دارم ، نه آخرتی!
منم می ترسم ولی خوب همیشه سعی کردم که زندگی این دنیام باعث نابودی اون دنیا نشه!
سعیمو کردم و میکنم و مث شما به کرمش ایمان دارم و اینکه خودش هوامو داره!

ممنون از این دعا...

ان شاء الله هممون بیشتر از دنیا به فکر آخرتمون باشیم..

مریم شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 22:32

آخرتمون رو بخاطر دنیامون خراب کردیم
و جالب اینجاس که همیشه از دنیا هم نالانیم
سلام مقدادی

سلام
جایی خوندم پیامبر (ص) فرمودن: خدا دنیارو هم به دوستاش میده و هم به دشمناش ولی آخرت رو فقط به دوستاش میده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد