به خدا گفتم "بیا دنیا رو قسمت کنیم!" آسمون واسه من، ابراش مال تو، دریا مال من، موجهاش مال تو، ماه برای من، خورشید برای تو. خدا خندید و گفت: تو بندگی کن، همه دنیا مال تو، ... من هم مال تو!!



رنگین کمان 1: تابستون خوبی بود امسال، خیلی خیلی خوش گذشت خصوصا دو سه هفته آخرش که هیچوقت تکرار نمیشه. خدایا شکرت..

رنگین کمان 2: الهی! راضیم به رضای تو. تحمل منو خیلی ببر بالا، بالاتر از بالا..

رنگین کمان 3: فعلا نبودن رو به بودن ترجیح میدم..

رنگین کمان 4: ازت میخوام همیشه یادم بندازی که اون دنیایی هم هست، به این دنیا دلخوش نشم..

نظرات 14 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:12 http://sooskesiah.blogsky.com

سلام آقا مقداد
مطلبت محشر بود!
دو سه هفته ی آخر تابستون به منم خیلی خوش گذشت!

سلام
خواهش میشه، خدارو شکر که خوش گذشته

مریم سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 11:12 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

عید توام مبارک مقدادی
ایشالله بازم حاجی بشی
اینبارُ همراه همسری

ممنون، شمام همچنین ایشالا

باران یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 19:12 http://mysky99.blogsky.com

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

خلیل جمعه 19 مهر 1392 ساعت 20:21 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

به من هم بطور فردی خوش گذشت.

سلام
خوشحالم که خوش گذشته

نازنین جمعه 19 مهر 1392 ساعت 16:52

سلام
الان خوندم نتونستین برید شوکه شدم
حتما مصلحت نبوده، انشاله به زودی قسمت میشه

ولی فکر کنم مشهد اومدین
خب دیگه شهر به این خوبی! این به اون در

سلام
واسه خودمونم بهتر شد که نرفتیم، مطمئنم مصلحت نبوده
دوبارم اومدیم مشهد، اونم تو کمتر از ی ماه. شهد جای خود ولی کربلا محبوبیتش بیشتره پیش من

لیدوما یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 18:10 http://azda.mihanblog.com

خدا رو شکر که خوش گذشته تابستون منم بد نبود!
رنگین کمان 4 رو منم هستم!

خوبه که همه هستن

باران شنبه 13 مهر 1392 ساعت 18:48

آپم

اومدم

نازی جمعه 12 مهر 1392 ساعت 13:11

خدا رو شکر که خوش گذشته بهت
ما که همش درجا زدیم تابستونی

و اما رنگین کمان 4 خیلی خوب بود

ممنون، امسال تابستون خیلی فعال بودیم در امر مسافرت

ⓖⓞⓛⒾツ پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:45 http://flowerever.blogsky.com/

اون دنیا جای خودش داره بدم میاد هی اون دنیا اون دنیا میکنن..
این دنیا رو نادید میگیرن هی میگن اون دنیا اون دنیا
حقشونو میخورن واگذار میکنن به قیامت
بلا سرشون میاد میگن اون دنیای هست
میشینن یه گوشه هی زندگی رو سخت و بی ارش میگیرن
میگن اون دنیا
اه اه

خدا پرستی حدی داره..
هرچی تعادلش درسته
پرستش عبادت
دین و دنیا

بده مگه آدم یاد قیامت و مرگ باشه؟ اتفاقا تو اسلامم به این موضوع اشاره شده

مریم شنبه 6 مهر 1392 ساعت 22:50 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

تو بندگی کن همه دنیا مال تو
من هم مال تو

یاد این جمله افتادم
نوکری درگاه خدا کن پاشاه دو دنیا باش

زنگین کمون1:خدا رو شکر که تابستونت به خوی و خوشی گذشته
ایضا2: الهی صبر رو بنداز توی دلامون
ایضا3:هر جا هستی مراقب خودت باش و برای مام دعا کن مقدادی
ایضا3:اون دنیایی هم هست و به این دنیا دلخوش نباش

گه واقعا بندگی کتیم که هیچ مشکلی نداریم ولی افسوس..
شاید این روایتو شنیده باشی: میگن امام صادق ع ی شبی داشته از کوچه ای رد میشده میبینه از توی خونه ای صدای ساز و آواز میاد. در میزنه کنیز خونه میاد دمِ در. امام ازش میپرسه صاحب خونه بنده ست یا اینکه آزاده؟ کنیز جواب میده بنده ست. امام میگه اگه بنده بود این کارارو نمیکرد. خلاصه این حرف امام رو به گوش صاحبخونه میرسونه، صاحبِ خونه به محض شنیدن این حرف دستپاچه و سراسیمه میدوئه تو کوچه و به دست و پای امام میفته و ازش عذرخواهی میکنه. شاید ماها بگیم بنده ایم ولی بندگی نمی کنیم

ممنون که اومدی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد