ماه رمضونم تموم شد..

انگار همین دیروز بود که ماه رمضون شروع شد. تو ی چشم بهم زدن تموم شد!! خیلی زود! این عمر ماست که مثه برق و باد داره میره و ما متوجه نیستیم.. کاش میتونستیم قدر لحظات عمرمونو بدونیم.. دوباره روز از نو و روزی از نو، گناه کردن دوباره شروع میشه. انگار فقط توی ماه رمضون نباید گناه کنیم! اصلا چرا باید آمار جرم و جنایت تو ماه رمضون انقدر بیاد پایین؟! چرا تو ماههای دیگه نباید اینجوری باشه؟! یعنی خلافکارا به خدا اعتقاد دارن؟ اگه اعتقاد دارن چرا بقیه سالو خلاف میکنن؟! هر چی فکر میکنم به نتیجه ای نمیرسم!
ی عده ای هستن تو مملکت که خیلی بی حیا هستن، خیلی.. تو ماه رمضون، تو روز روشن اونم در ملأعام روزه خواری میکنن! آدم انقدر بی حیا؟! جالبش اینجاس که وقتی بهشون اعتراض میکنی طلبکارم میشن! کم نداریم ازین آدما، ماشالا سال به سالم مردم بی دین تر و بی حیا ترمیشن! ی جایی چوب این کاراشونو میخورن..

شعرنوشت:
              یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست
                                                                     از نقطه ای بترس که شیطانی ات کند

عکس نوشت: ورژنِ جدید قرآن به سر
 
                 

نظرات 26 + ارسال نظر
پارمیس شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 15:14 http://taninetanhaii.blogfa.com

خیلی باحال بود مقداد!

فریناز یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 11:50 http://delhayebarany.blogsky.com

این قالبودوست داشتم.... میخواستم اول اینو بذارم اصلا

این گلی رو ولش کن بلد نیست نظر بده که


میگم مقداد عکسایی که انتخاب میکنی عالین

کلی کیف میکنم باهاشون

نه اینکه خواهر برادریم واسه همینم سلیقمون یکیه(;
راس میگی، من که اصلا به حرفای گلی گوش نمیدم، خیالت راحت(:
خواهش، نظر لطفته:x

گل مریم پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 10:52

اِ! مقداد! قالب قبلیت قشنگ تر بودااااا

اینم قشنگه ها مریم گلی آخه قبلی مال ماه رمضون بود

احسان پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 10:33

یادمون باشه در مورد روزه خواری وقتی همدیگه رو دیدیم مفصلا باهات حرف بزنم...اینجا نمیشه حق مطلبو ادا کرد!
عیدت مبارک!

سلام خوشگلم
خدا به داد من برسه، من انصراف میدم از ادامه ماجرا
عید تو هم مبارک باشه

آذین چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 22:16

بابا قاااااااااااااالب
کامنت گذاری این قالب بیشتر دوس دارم

گفتم ی دست و رویی به وبلاگم بکشم(: خوشحالم که خوشت اومده..

ستوده چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 11:32 http://saba055.blogsky.com/

عکس خوشکلیه
سلام مقداد جان .
عیدت مبارک نماز وروز هات قبول

سلام، عید شما هم مبارک ستوده جان

بیتا چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 01:44

سلام

عیدتون خیلی مبارکککک

والا دوره زمونه ی بدیه باور کنین...

شاد باشید و پیروز همیشه

سلام استاد(: عید شما هم بسی مبارک باشه(:
مرسی که اومدی خانم مهندس(:

آذین سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 23:51

مقداد ب دشمن اس ام اس میدی؟؟؟؟؟؟؟/

عجب دنیایی شده هاااااااااااااا

من از طریق اس ام اس دارم اعتمادسازی میکنم که بیاد پیشم اونوقت بدزدمش

.::: Stifling -- سکوت صدا :::. سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 21:17 http://eagle-eyed.blogfa.com/

امروووووووووووووووووووز!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی؟؟؟!!!!! کجاااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امکان نداره!!!!
راست میگی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

بله، امروز صبح. بهت اس ام اس دادم بعد سحر

سمیرا سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 20:48

هیچ چی زیادش خوب نیس!
پیری زودرسم گاهی چشم دل میخوادااااااااا

یکمش که خوبه(: چشم دل واسه چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد