تولدت مبارک رنگین کمان

نشسته بودم و به این فکر میکردم که ی پست جدید بزارم و اومدن ماه رمضون رو تبریک بگم که دیدم ای دل غافل!!!! امروز تولد رنگین کمان کوچولوئه کوچولویی که امروز 2 ساله شد
راستشو بخواین من از اوایل تیر خودمو واسه تولد آماده کرده بودم ولی تو این مدت از بس فکر و ذهنم داغون بوده فراموشش کرده بودم تا امروز که ی جرقه کوچولو باعث یادآوریش شد..

                                                  

جشن تولد امسال خیلی ساده ست به همراه چنتا کیک خیلی قشنگ و خوشمزه که جای شما رو خالی میکنم:
 
                                   
                                
                                  

                                 رنگین کمون من تولدت مبارک، خیلی دوست دارم

نظرات 21 + ارسال نظر
ⓖⓞⓛⒾツ پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 23:50

الان خیلی خوشحالی دو سال دیگه فک کنم باله رو در بیاری نه؟؟؟؟؟؟؟

اوهوم، باید پروازو یادش بدم ‏

محمد جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 12:20 http://setareh-mashreghi.blogfa.com

تفلّدش مبارک
آخی....!!!!!!!!!!
چند ساله شد؟

معلومه که پستو نخوندی!! اونجا گفتم چند سالشه اینورا زیاد می پلکی ها!

محمد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:03

همچنین تبریک میگم

ممنون

خلیل چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 12:06 http://tarikhroze.blogsky.com

سلام،

مبارک است. این آهنگ هم حال داد/

سلام علیکم
اینجا ما کلا حال میدیم

سپیدبال دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 13:19

ئه؟؟...من جاموندم....
یادمه پارسال همین موقع ها شاپرک بودی...اومدی گفتی وبلاگت عوض شده...یادته؟...
تولدت مبارک دوست گلم..ایشالا صدو یک ساله شی....

ئه! شما جا موندی که :))
اوهوم، پارسال شاپرک امسال رنگین کمان ;)
الان با رنگین کمان بودی دیگه؟ تشکر میکنه ازت، میگه ایشالا تولد شما :)

یادش بخیر ماه رمضون پارسالو...یادته داداشی؟

آره یادمه، پارسال نیمه شعبان و عید فطر افتاده بود وسط ماه رمضون

رمزی شکلک میزاریا

من چرا اینجا نظر نذاشتم؟
خونده بودمت قبلا که

بی معرفتیا رو ببخش به بزرگی خودت...
تولدش مبارک

شانس آوردی خودت اومدی اعتراف کردی وگرنه میخواستم واسه فردا کله پاچه بار بزارم ‏
خودشو ناراحت نکن، دیگه ما عادت کردیم به این چیزا;)
خوب زولبیا بامیه میفروشینا:))

امین اتاقک شنبه 31 تیر 1391 ساعت 19:19 http://otaghak.blogsky.com

سلام. دو سالگیه وبت مبارک باشه

ایشالا زیر سایۀ مدیرش 102 ساله شه

سلام امین خان، ممنون
حالا چرا 102 سال؟؟ چرا 105 سال نه؟ چرا 120 سال نه؟!

بانو شنبه 31 تیر 1391 ساعت 19:00 http://tameshki.blogsky.com

مبارک باشهههههه
اخی ... چقد تفاوت بلاگ ِ من با بلاگ ِ تو کمه .. از نظر ماه ِ تاسیسش ..
منم توی تیر ماه ساختمش ..
ولی ک کنم الان 5 سالی میشه ک ِ دارمش .. اخی ...
کلی از پستاتو خوندم .. خیلی عقب افتاده بودماااااا

شیرینی ؟؟؟

ازدواج دیگه خز شده شیرینی نمیدن ک ِ :دی

ممنون
اینطوری هم میشد گفتا: چقده شباهت وب من با وب تو زیاده پس چرا واسه وبت تولد نمیگیری؟! گناه داره ها
شما دیگه پیشکسوت بلاگ اسکای شدین، مامان بزرگ
معلومم هست که خیلی بیکاری که اینهمه پستو ی جا خوندی
پ ن پ، تلخی! حالا نوبت ما که رسید خز شد؟؟؟ با زبون خوش شیرینی رو رد کن بیاد والا ازت خواهش میکنم
بازم گلی به جمالت که هر چند وقت ی بار سر و کلت تو نت پیدا میشه، اون دوست جون جونیت که به کلی نت و وبلاگو فراموش کرده ها عاشق شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد