عکسای من

امروز بعد مدتها ی نگاه کوچولو به آرشیو رنگین کمانم انداختم دیدم بعضی از صفحاتش خیلی وقته که آپ نشده!! یکی ازونا عکسای من بود که بعد ی سال میخوام عکسای جدید بزارم:





اینم ی گوشه از اتاق پارسال ما، دانشجوییه دیگه

چه کارا که نمیکردیم؟ از طریق شوفاژ باهم حرف میزدیم بیچاره شوفاژه، چه بلاهایی که نکشید از دستمون!

یخچال اتاقمون وقتی که وضعمون خوب بود

ساحل خوابگامون، ازون عکسای دل آب کُنه ها

چیزی که تو خوابگاهها زیاده!

و سر آخر:

سر در دانشگاهمون..

نظرات 15 + ارسال نظر
الهه جمعه 21 مهر 1391 ساعت 18:20

چه خبری ؟

ی خبری

لیدوما پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 23:28 http://azda.mihanblog.com

چه عکسای بامزه ای! هنرمندیا

شک نکن، مارو ترک نکن

خلیل پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 13:47 http://tarikhroze.blogsky.com

سلام،

به به به این عکاسی. همیشه شاد باشی/

سلام

مریم یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:00

مقداد
وای یخچالتون چقدر کثیفه
مگه جا میوه ای ندارین؟
اوا خاک عالم خواهر

یخچال ما کثیفه؟؟ این که خوبشه
جامیومون همونه دیگه

نازنین جمعه 14 مهر 1391 ساعت 23:58

میخواستم آدرسِ اون پستی که توش عکسای دانشگاهمو گذاشته بودم بذارم اینجا
رفتم دیدم همه عکساش فیلتر شده نمیدونم چرا

لابد قسمت نبوده

چرا فیلتر؟! مگه عکسات مورد منکراتی داشته؟ مطمئنی؟

نازنین جمعه 14 مهر 1391 ساعت 03:00

آره حساااابی پیر شدم

تازه خبر نداری دندونامم سفید شدن همه شون

پیرزن شدی یعنی؟

نازنین جمعه 14 مهر 1391 ساعت 02:11

وای قبلا چقدر دوست داشتم خوابگاهی بشم
اتفاقا خوابگاه دوستامم زیاد تمیز نبود
ولی واسه شما خیلی دیگه داغونه

یادش بخیر اون زمانای جوونیامون که مینوشتم یه وقتایی عکس دانشگاهمونو میذاشتم
آخه دانشگاهمون خعلی قشنگِ
البته فکر نکنم دیده باشی

کثیفی دخترا چیه آخه؟ همشون تیتیشن مثلا ی کاغذ رو زمین افتاده باشه میگن اتاق کثیفه
وقتی واسه دانشگاه پول خرج کنن قشنگ میشه دیگه! فردوسی باید قشنگ باشه چون بهش میرسن الان یعنی پیر شدی شما؟!

فکر کن سال دیگه من اون جا باشماااااااااااااا دعاکن بابلسر قبول شمدلمونو آب کردی با اون ساحل و خوابگاه خب!
+عکسات همش لایک شد

ایشالا که اینجا قبول شی ولی اونموقع دیگه تنهایی چون من دیگه اونجا نیستم
دریا چه آرامشی میده به آدم
شما خودتم لایک شدی أنت حبی

Zhinoos.Blue پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 23:57 http://kooleh-poshti.blogsky.com

با نظر آقای سینا موافخم

خلاصه مرسی

سینا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 23:27

عکس اول
عکسی که تو ساحل از صدف عکس گرفتی و اون عکسی که درخت گل داره خیلی قشنگن

شما که از ما تعریف میکنی معلومه که عکاس خوبی هستم اینم بگم که عکاسی رو خیلی دوس دارم
ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد