...

اگه صندلی های خالی رو کنار بزاریم، انصافا رئیس جمهورمون دیروز خیلی قشنگ صحبت کرد. نسبت به پارسال سرعت حرف زدنشم بالا رفته بود.


رنگین کمان: الان همه حواسا رفته سمت فیلمی که به پیامبر ما توهین کرده، کسی نمیدونه که محسن نامجو چه دست گلی به آب داده یا شایدم خودشونو به ندونستن میزنن! آقایون علما کجایین؟! حداقل حکم ارتداد نمیدین کارشو محکوم که میتونین بکنین!

نظرات 16 + ارسال نظر
فروغ خاموش شنبه 8 مهر 1391 ساعت 23:25 http://fk.persianblog.ir/

منم که از همه بدتر از همه جا بی خبر

کلا همه از همه جا بی خبرنا!

سپیدبال شنبه 8 مهر 1391 ساعت 22:44

منم این ناموجو رو نمیشناسم...!!هرچی هم گفته به خودش گفته!!
اینا کم اوردن واسه همون این راهو پیش گرفتن...

سینا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 14:05

ببین مقداد همه چیزها رو که نباید بزرگان درموردش اظهار نظر کنن.
در اینگونه مسائل بهترین کار اینه که خود مردم اعتراض کنن اگه اوضاع خیلی بحرانی بود باید از بزرگان خواست که وارد عمل بشن

اوهوم، پس بریم اعتراض کنیم دیگه :)

سینا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 18:54

نه اتفاقا کار خوبی کردن که چیزی نگفتن.
دفعه ی قبل هم عده ای به سروش ایراد گرفتن که شما با این همه بزرگی و علم و دانش نباید بخاطر یه ادم بی ارزش بیانیه می نوشتی

بعضی وقتا هم هست که بخاطر بی تفاوتی وقیح تر میشن و جرأت بیشتری پیدا میکنن

ⓖⓞⓛⒾツ جمعه 7 مهر 1391 ساعت 13:11 http://flowerever.blogsky.com/

اومدیم و اینا هم محکوم کردن چیزی درست میشه؟؟؟
بارها به دین و قران توهین شده و اینا ومدن یه چیزی هم بلغور کردن
تا جایی که اوباما هم گفت ال و بله و محکوم میکنیم .... این چرت و پرتا! ولی بازم همون آش و همون کاسه!
خانه از پای بست ویران است !!
منکه دیگه حرص این چیزا رو نمیخورم چون هیچ فایده ای نداره !!!
همینا ارزش دین رو پایین میارن با کاراشون ...بعد میخوای محکوم کنن؟؟؟!؟!؟هه! اینان زیر پوستی لنگه همون القاعدن!
چند روز پیش یه عکس دیدم یه بچه رو شکنجه داده بودن بعد اعدامش کرده بودن ! بعد خدا وکیلی تو میگی وقتی القاعده میگه من مسلمونم یه نفر انور دنیا نیاد این فیلما رو بسازه!!
این برادران خودمونم که........
فعلاً اسرائیل رو باید نابود کنیم خدا پیامبر و قران کیلو چند عمو!
فعلاً انرژی هسته ایمون در خطره امام زمان و بعدً یه کاریش میکنن!

تو هم کم حرص بخور دادا پیر میشی میمونی رو دست ملت هااااا!

ی مثال ساده میزنم واست:
فرض کن با بابات داری تو خیابون میری، ی مشکلی پیش میاد و یکی با بابات گلاویز میشه و شروع میکنه به فحاشی کردن. اونوقت تو دست به سینه می ایستی و میگی بابا کیلویی چند؟! بزار هرچی دلش میخواد بگه، من واسه چی عکس العمل نشون بدم، چون عکس العمل من هیچ فایده ای نداره؛ به بابام داره فحش میده به من که نمیده!
انژی هسته ای هم بهونشونه عزیز من، تو دیگه چرا؟! تو کل دنیا انرژی هسته ای واسه ما جیززه؟!

Zhinoos.Blue جمعه 7 مهر 1391 ساعت 12:14 http://kooleh-poshti.blogsky.com

محسن نامجو کیه؟

کسی نیس، شما خودتو ناراحت نکن

نازنین جمعه 7 مهر 1391 ساعت 02:32

راستی از اونجایی که علاقه زیادی به جناب رئیس جمهور دارم حرفاشو گوش ندادم اصلا

سخنرانیش در مورد چی بوده؟!!!!

مگه من خوشم میاد؟! گاهی وقتا واسه تنوع هم شده بد نیس بگوشی، بعضی وقتا هم شاد میشی با حرفاش ;)
بگو راجع به چی نبود;)

نازنین جمعه 7 مهر 1391 ساعت 02:24

آره نمیدونم چرا واقعا
منم از توی همین وبلاگها و وبسایتها جریان رو فهمیدم
رسانه ها هم هیچ اقدامی نکزدن

واقعا جایِ تاسفِ :|

راستی عیدت مبارک

نه به اون شوری که حکم ارتداد شاهین نجفی رو دادن نه به این تلخی که عین خیالشونم نیس!
ممنون، عید تو هم مبارک. نائب الزیاره ما هم باش نازنین

سینا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 01:43 http://omide-ma1.blogsky.com

اره اینبار کسی پا نشد سالن رو ترک کنه.ولی کلا صحبتاش انتزاعی بود.
کربلای جبهه های یادش بخیر....کجایی برادر من من همون موقع گفته بودم این کار نامجو رو
اتفاقا بهتره که کسی درموردش حرفی نزده دفعه ی قبلم بهتر بود که کسی حکم ارتدادصادر نمی کرد.اینا میخوان معروف بشن اون ور آب.
لزومی نداره واسه هرکس و ناکس بیانیه صادر بشه تازه کسایی هم که شنیدن تعداشون زیاد نبوده

من به این کار ندارم که کی بلند شد رفت کی موند و نرفت، میگم که صحبتاش خوب بود و رک.
آره گفتی ولی من تازه موفق شدم دانلود کنم. اینا مادرزادی بی دین به دنیا اومدن، آخه وقتی آدم میبینه کسی عکس العمل نشون نمیده لجش میگیره!
بعضی از دوستانم که میخوان با گفتمان موضوع رو حل کنن!

مریم جمعه 7 مهر 1391 ساعت 00:36

رعیث جمحور چیه مقداد؟
رئیس جمهور کیه اونوخت؟

خصلت ایرانی جماعته که خودشو نمی بینه که چ گندی بالا آورده ولی با بوق وکرنا و طبل به همه اعلام می کنه که فلانی چ غلطی کرده
حالا چشم رو عیبای خودمون بستیم و چسبیدیم به یه فیلم مذخرف که حتی دقیق نمیدونیم موضوعش چیه؟

نمیدونی موضوعش چیه چون ندیدیش، اونی که اعتراض میکنه فیلمو دیده.
یعنی اگه مثلا ی روز به یکی از اعضای خونوادت توهین کنن ساکت میمونی و عکس العملی از خودت نشون نمیدی؟!
چون ما عیب داریم باید بزاریم هر خری بیاد و به ما توهین کنه؟ حرفت خنده دار بود!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد