دانلود

سوتی اخبارگوی شبکه VOA آمریکا، اومده ابروشو درست کنه زد چشمشو کور کرد


   دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
ⓖⓞⓛⒾツ چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 21:26 http://flowerever.blogsky.com/

میدونی، نمیدونم چرا به سوتی اینجوری خندم نمیگره حرص میخورم اینورو انورم نداره!!!
ینی میشینم فک میکنم جای اون باشم چقدر ناراحت میشم چقدر واسه یه مجری بد میشه !
تا عمر داره تو ذهن خودش میمونه ولی واسه دیگران گذریه!

حالا واسه اینکه پسرمون مقداد دلش نشکنه کلی با ذوق این آپ رو گذاشته =))=))

چه ضدسوتی هستیا! سوتی میدن که بخندن دیگه :))
واسه چی دلم بشکنه آیا؟!

فروغ خاموش چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 20:25 http://fk.persianblog.ir/

من نمیتونم دانلود کنم.
اما شادم به شادی دوستان

چرا نمیتونی دانلود کنی؟ باید دانلود کنی

سینا دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 19:34 http://omide-ma1.blogsky.com

این دیگه خدای سوتیه...از داخلیا بدتره
این نازی چرا دوباره وبلاگش رو تعطیل کرد...این دختره بیکاره هی وبلاگ درست میکنه...هی حذف میکنه

بنده خدا نتونست جمش کنه
حذف که نکرده ی کار دیگه کرده آدم از بیکاری خیلی کارا میکنه

مریم دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 00:55


آخرش نفهمیدم کی برای چی کجا بستری شده بود و کی اومد خونه؟؟؟
سلام مقدادی

سلام از ما
خودشم نفهمید :))

ღ مهــــرناز ღ یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 21:58

آرههههههه
مگه تو هم اون کبوتر اوا خواهریا رو میدید؟
خیلی باحال بودن
یادمه تا چند وقت تحت تاثیرشون بودم
حالا چطوری شما خواهر؟

چرا که نه، کارتون قشنگی بود انصافا ;)
چی داشت که تحت تأثیرش بودی!!
ما خوبیم خواهر، چه خبرا از دانشگاه و پارتی دیشب؟ :)

ღ مهــــرناز ღ یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 13:20


میگم اینا اگه بشینن تو خونه واسه خوشون بهتره

الان نیگا کن خودش باعث میشه ما بخندیم دیگه

آره خواهر، خودشونو سوژه خنده ملت میکنن
گفتم خواهر یاد ی برنامه کودک افتادم، یادته ی کارتون عروسکی میداد دوتا کبوتر بودن به هم میگفتن خواهر؟:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد