روزگارم بد نیست

چند وقته که اخلاقم عوض شده و اعصابم ریخته بهم. بهونه گیری زیاد می کنم و زود عصبانی میشم. حتی ترکشای بی اعصابی من علیرغم میل باطنیم به اطرافیانم که خیلی واسم عزیزن میخوره!!!
میخوام و می تونم مسلط بشم به خودم ولی نمیشه. خیلی شده که خواستم ولی نشده؛ نه اینکه کار سختی باشه ها، ولی نمیشه. راستش نزدیک 1/5 سال بود که من و خونوادم واقعا داشتیم عذاب می کشیدیم که اگرچه دیر ولی دیگه نذاشتیم این وضعیت ادامه پیدا کنه.
بخاطر همین قضیه هم دیدمون نسبت به ی سری آدما که باطنشون با ظاهرشون زمین تا آسمون فرق داره عوض شده و هم کم اعصاب شدیم.
بازم جای شکرش باقیه و ما هم راضی هستیم به رضای خدا؛ از قدیم گفتن جلوی ضرر رو هروقت بگیری منفعت داره..

حدیث نوشت:
امام صادق(ع) می فرمایند:

هرکس در بامداد چهار مرتبه گوید: الحمدُ للهِ ربِّ العالَمین، شکر آن روز را ادا کرده باشد و هرکس در شامگاه آن را بگوید، شکر آن شب را به جای آورده است.


عکس نوشت: واقعیتی که ی روز نصیب همه ماها میشه ولی ما ازش فراری هستیم..

نظرات 3 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 20:15

اولش از پیوندها اومدم دیدم نوشته ارور 404

بعد از خبرنامه اومدم دیدم آدرس عوض کردی

خب نمیتونی ی خبر بدی مقداد؟

آره جلوی ضررو از هرجا بگیری منفعته...

آر یو اوکی؟؟

اصن چرا ۴۰۴؟ چرا ۴۰۵ نباشه؟
شیب؟! شیروونی؟!! بارون؟!!!
اوکِی، گودِ گودم
سلام علیکم، اوضاع احوال؟ از اِصفِهون چه خبر؟

مژگان شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 19:12 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

آدرستون تغییر کرده؟
ویرایش کنم لینکمو؟

تغییرش دادم خیالم راحت تر باشه.
حتما این کارو بکنین

مژگان شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 19:09 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

سلام
خواستن ، توانستنه
به نظرم اگه کم کم تلاش بکنید و تمرین میتونید عصبانیتتون رو کم کنید.
به نظرم اون لحظه که حس کردید اعصابتون تحریک شده سکوت کنید و بهش فکر نکنید و مجال بحث رو به خودتون و طرفتون ندید! و بعد که آروم شدید در موردش صحبت کنید. چون ترکش های عصبانیتتون در لحظه هم طرف مقابلتون رو اذیت میکنه هم خودتون رو
خوبه که خودتون این اخلاقو قبول دارین که خوب نیست و سعی در بهبودش دارین.
اما گاهی در لحظه یه نگاه ، یه کلام قلبی رو میرنجونه که بدست آوردنش سخته و فراموش کردنش فک کنم سختر باشه
همه آدما که نمیتونن از روی ظاهر ، باطن درونمون رو حدس بزنن و فقط بر اساس دیده هاشون قضاوت میکنن!
فک کنم زیاده روی کردم تو نظرم
براتون آرامش و سلامتی در کنار خانواده آرزو میکنم

سلام
موافقم باهاتون، اتفاقا خودم کسی هستم که به دیگران زیاد گفتم و میگم موقع عصبانیت کاری نکنن یا حرفی نزنن که بعدا پشیمون شن. خودم هم سعیم بر این بوده و هست ولی این چندوقته ی خورده کنترل ناراحتی و عصبانیتم ضعیف شده. دارم تلاشمو میکنم خودمو برگردونم به قبل.
ممنون که نظرتون رو گفتین، زیاده روی هم نبود. خوشحال میشم
وستان با نظراتشون، چه کم یا زیاد راه حل بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد