یک روز رویایی

امروز یکی از بهترین روزای عمر منه که تا ابد تو تاریخ خانوادمون موندگار میشه، چون هم خودم و از همه مهمتر خانوادم خیلی خوشحالن و این خوشحالی ممکنه تا مدتها ادامه داشته باشه و ایشالا هم که ادامه داره. تا ی حدودی توی چاه رفته بودم ولی به محض اینکه پرت شدم خدا سریع دستاشو دراز کرد و کمکم کرد تا از چاه بیام بیرون.
خدا هیچوقت بدِ بندشو نمیخواد، فقط گاهی وقتا با اینکه مستقیم و غیر مستقیم به بندش راه درست رو نشون میده ولی بندش توجهی نمیکنه، بنده رو به خودش واگذار میکنه که عاقبت کارشو ببینه و اونوقت بیشتر میاد به سمت خداش و با دقت بیشتری نسبت به قبل حواسش به پیامهای خداش هست.
شاید منم همچین شرایطی داشتم و خدا منو از چاه کشید بیرون و بهم گفت بیشتر مواظب خودت باش. من راه راستو بهت نشون میدادم ولی تو کم کم از راه راست کج شدی.
به خاطر این نعمتی که بهم داده اگه شبانه روزی شکرش کنم بازم کمه..

رنگین کمان 1: گاهی وقتا حواسمون به همه چیز هست الا خدا. بترسیم ازون لحظه ای که خدا توجهشو ازمون برداره و ما رو واگذار کنه به خودمون

رنگین کمان 2: الحمدالله این لکه ننگ واسه همیشه از زندگیمون پاک شد.

رنگین کمان 3: امروز، تولد بابامه که تو این قضیه خیلی سختی کشید ولی به روش نمیاورد. تولدت مبارک بابای خوبم، امیدوارم خیر دنیا و آخرت نصیبت بشه..

نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین جمعه 20 تیر 1393 ساعت 23:09

سلام

خوشحالم واسه اتفاق خوبی که افتاده و انشالله ادامه هم داشته باشه
فقط به قول فریناز ذهن آدم میره یه جاهایی
امیدوارم اون چیزی که فکر میکنم درست نباشه

نماز و روزه هات هم قبول باشه : )

سلام نازنین خانم
اتفاقا امروز تو وبت بودم و با خودم میگفتم چرا مطلب نمیزاره؟ واقعا چرا؟
ممنون، من نظری ندارم. شطرنجیش بهتر تَره
نماز و روزه های شمام قبول

نازی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 18:31

خدا رو شکر که روزای سخت تموم شدن
تولد باباتم با تاخیر مبارک
ایشالا زیر سایشون با خوشی زندگی کنید
طاعات قبول
التماس دعا داریم

ممنون، شمام همچنین
طاعات شمام قبول

فریناز پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:02 http://delhayebarany.blogsky.com

آدم فکرش میره به یه جاهایی اینطور که نوشتی

خب واضح تر بگو

باز خدا رو شکر که حل شده و امروز یکی از بهترین روزهای عمرته

چطوری خوبی مقداد؟

نماز روزه هات قبول باشه

آدمه دیگه، فکرش خیلی جاها میره.
بزار ی خورده شطرنجی بمونه

ممنون، نماز و روزه های شمام قبول

مریم چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 10:30

خوشحالم برات که روز خوبی رو داشتی
امید که همیشه دلت شاد باشه و تندرست باشی

خدا خیلی مهربونتر از اونیه که ماها فکر میکنیم

ممنون، ایشالااین روزای خوب واسه همه آدم خوبا باشه

کار خوب چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 01:34 http://kare- khoob. blogfa.com

امام صادق علیه السلام فرمود:
هر کس که در روز بسیار گرم براى خدا روزه بگیرد و تشنه شود خداوند هزار فرشته را مى‏گمارد تا دست‏به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامى که افطار کند.
الکافى، ج 4 ص 64 ح 8; بحار الانوار ج 93 ص 247

سلام دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد