الهی شکر

همش به خودم میگم حتما این راهی که من میرفتم بیراهه بوده که خدا با تلنگری که بهم زد منو از خواب غفلت بیدارم کرد. واقعا ممنونشم، چون با سر داشتم میرفتم توی چاه. خدا هیچوقت هیچوقت بدِ بندشو نمیخواد واسه همینم کمکم کرد و راه درستو نشونم داد. درسته که الان حسرت این چند وقته و عمری که ازم رفته رو میخورم ولی خیلی خوشحالم که حالمون خوبه. واسه همینم خدارو شاکرم که تو این دنیا تنبیهم کرد.
نظرات 3 + ارسال نظر
مریم جمعه 13 تیر 1393 ساعت 11:08

کاش همه پس گردنیاشو تو این دنیا بهمون بزنه.
عجب جمله ای گفتی مقداد... عجیب به دل نشست...

چون اون دنیا پس گردنیا خیلی واسمون گرون تموم میشه و از همه مهمتر اینکه طاقتشونو نداریم

مریم پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 13:03

گاهی خدا هی صدات میکنه و تو نمی شنوی...
بعد که از فرط نگرانی که به قول خودت نیفتی توی چاه مجبوره یه پس گردنی بزنه به آدم تا از خواب بیدار شی
منم زیاد اینجوری تنبیه شدم اما آشتی بعدش با خدا آی میچسبه... آی می چسبه
سلام مقدادی
نماز روزه هاتم قبول باشه
برای مام دعا کن

آی گفتیا، خیلی هم می چسبه.
کاش همه پس گردنیاشو تو این دنیا بهمون بزنه.
سلام،نماز و روزه های شمام قبول

ღ مهــــرناز ღ سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 23:10

منو یاد یه جوونی میندازی...
خیلی شبیهشی
خیلی

سلام
نماز روزه هاتونم قبول

اون جوونه هم مثه من بود آیا؟! یعنی اونم مثه من خدارو اذیت کرده بود؟
سلام، همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد