خدا پرسید می خوری یا می بَری؟ 

و من گرسنه پاسخ دادم میخورم 

چه میدانستم لذت ها را می برند، 

حسرتها را می خورند ؟

 

* حسین پناهی 

 


عکس نوشت: دوست ناباب

  

نظرات 5 + ارسال نظر
رهــ گذر یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 22:30

سلااام
زنونه دخترونه چیه خندیم! مگه عروسیه! یالا بگو بیا تو

چرا گفتی من وب دیگه ندارم؟! دارم ولی رمز داره و کسی نمیتونه بخونه جز خودم
چرا پرسیدی؟!

سلام
چون زنونه ست اونجا نمیشه نظر داد، ی وقت شاید روسری نداشته باشن
شمّ پلیسیم بهم گفت، حدس زدم که حدسم گرفت

رهــ گذر پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 23:01

سلام
حال و احوال ِ شما چطوره؟! همسر خوبه؟!

عکس ِ این گنجشکا چقد نازه

نمی دونم از چی نوشتی ولی خدا رو شکر که از راه ِ بی راهه برگشتی

سلام علیکم رهـ گذر بی گذر
ناپرهیزی کردی! ازینورا؟!
هرچقدر که شکرش کنم بازم کمه، چون ماهیت واقعی ی سری افراد رو نشون داد بمون
بازم بیا

کار خوب یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:29 http://kare- khoob. blogfa.com

رسول خدا (ص) فرمود: رمضان ماهی است که ابتدایش رحمت است و میانه اش مغفرت و پایانش آزادی از آتش جهنم.

بحارالانوار ج 93 ص 342

مثه همیشه خوب بود

فریناز سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 22:47 http://delhayebarany.blogsky.com

چه اینجا عوض شده

حال و هوای کربلا رو داره

سلام خوبی؟ چه خبر ستاره سهیل؟

سلام علیکم، شکر خدا خوبم. همه چی امن و امانه
اوهوم، فضای خوبیه..
یادش بخیر قدیما دور و برمون شلوغ تر بود!

کار خوب پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 00:21 http://kare- khoob. blogfa.com

بهترین دوست کسی است که وقتی خدا را یاد کردی تو را کمک کند و وقتی خدا را فراموش کردی او را به یاد تو آورد.

پیامبر اکرم(ص)

ممنون از نظرات قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد