دستمو بگیر خدا

یادش بخیر...

یک سال ازون روز میگذره، انتظارها به پایان رسیده بود برای دیدار یار و من؛ لحظه شماری می کردم برای پریدن..

            

یک سال ازون روز میگذره، ی روز فراموش نشدنی برای من، برای تمام لحظه های عمر ِ من. چشم هایم شوق دیدار داشتند و نفس هایم با یاد خدا آمد و شد داشتند..

یک سال ازون روز میگذره، سفری که با تمام سفرهای عمرم تفاوت داشت، اون هم از زمین تا آسمون..


 قلبم لحظه به لحظه تندتر میزد و از صمیم قلب مشتاق دیدار بودم. مثل یک رویا بود، هنوزم باورش برام سخت بود..

هیچ نوشته ای بیانگر حال و هوای اون لحظات نبود؛ فقط خودِ آدم بود که میتونست شیرینی اون لحظات رو  درک کنه، فقطِ فقط.



یک سال پیش در چنین روزی، آرزوی دیرینه من به تحقق پیوست و من عازم سرزمین وحی شدم، با دل سیاه و پر از گناهم. و حالا  پس از یک سال خیلی زود ازون حال و هوا اومدم بیرون و خیلی زود همه چی رو فراموش کردم..

           

 

خدایا! من گناهکارو به خودم بیار و دستمو بگیر. نزار بیشتر ازین فرو برم تو خودم!!

یکسال پیش، تو همچین ساعتی بین زمین و آسمون بودیم و منتظر لحظه فرود..


                                                       نوشته شده در:    27 فروردین 1392  --- ساعت 14 و 15 دقیقه


رنگین کمان: حالا من موندم و حسرت فرصت های از دست رفته..

 

              

 حجر الاسود


             

 

             

  غار حرا

نظرات 12 + ارسال نظر
باران دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 21:18 http://mysky99.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
آپممممممممممممممممم بدووووووووووووووبیااااا

فریناز شنبه 2 آذر 1392 ساعت 10:37 http://delhayebarany.blogsky.com

قصد به روز شدنم که نداری اصلا

هنوز حسش نیومده، شرمنده

مژگان دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 12:43 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

سلام
انشالله دوباره زود زود قسمتتون باشه با خانواده
منم همیشه دوست داشتم تو سن جوونی برم نه تو سن پیری که آدم ناخودآگاه یاد مرگ همراهشه و دنبال توبه و توشه سفر آخرت!
انشالله با دعای شما بزودی دونفره

سلام
خیلی ممنون، تو جوونی بیشتر به درد آدم میخوره تا تو پیری. ایشالا دو نفره قسمتتون بشه

نازنین سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 00:15

امیدوارم دوباره برات تکرار بشه این سفر : )

من که آرزومِ برم
ولی لایقش نیستم

ایشالا قسمت بشه

GoliIiIiIiI دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 22:03 http://flowerever.blogsky.com/

در ضمن ینی چی خدا رو قبول داری؟؟
مگه فقط مسلمونا خدا پرستن؟؟؟
مسیحیا یهودیا و ....
نعوذ ب لله کافرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا پرستی به حجاب نی دادا!!!
نمیدونستی بدون!!!!
بعدشم از شما بعیده حاج اقا ..
به نظر من بی حجابی ینی لباس تنگ و ترش و ناجور گوشیدم یه کم مو که میزنیم اینو و انور از زیر مقنعه یا شال بیحجابی نیست !!!
کلی گفتم منظورم جاست حجاب نبود
ادم سنش یه کم بالا میره خیلی چیزا رو بیشتر رعایت میکنه !!!
این دیگه یه خصلته !!!!
کسی رو هم تو قبر کسی دیگه نمیزارن

بزار ی جور دیگه بگم، قرآنو که قبول داری؟ شیعه هم هستی، دیگه تا آخرشو برو..
خداپرستی به نماز و روزه ست؟ حجابم ی بخشی از اسلام و مسلمونیه بالطبع.
نقدو ول کردی چسبیدی به نسیه! حجابو پس تو چی میدونی! چرا از سن پایین رعایت کردنو شروع نکنه که بخواد سنش بالا بره رعایت کنه؟
درسته، هر کسی رو تو قبر خودش میزارن ولی دلیل نمیشه حرف نزد. اینم بگم که آدم انتقادپذیری نیستی

GoliIiIiIiI دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 21:59 http://flowerever.blogsky.com/

نه باووووووو من بادمجون بمم
مردمم مردم ..
اخه من تو خواب رفتم
قبوله نه؟؟؟

فریناز سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 22:22 http://delhayebarany.blogsky.com

چقدر خوب شده اینجا

مشکی فقط تو محرم می چسبه

عجیبم می چسبه
اصن انگار رنگ دیگه ای رو نمی خوای...


قبول باشه این روزات

ی محرم که بیشتر نداریم ما
نچ، فقط مشکی تو محرم یچسبه. متأسفانه نتونستم مداحی مورد نظرمو بزارم اینجا، حجمش بالا بود آپلود نکرد
عزاداریای شمام قبول

فریناز سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 22:21 http://delhayebarany.blogsky.com

اصن عکسا آدمو می برن به خیلی جاها...

خیلی دلم می خواد غار حرا رو ببینم... امسالم نشد بریم اون بالاش...

خب ما روزه بودیم هر وقت می خواستیم نمی تونستیم بریم چون از تشنگی هلاک می شدیم
آخرشم نرفتیم...

چقدر خوب و دلباز بوده

الان خیلی خلقش گرفته شده مقداد با این امارتی که دور کعبه ساختن واسه ویلچریا

نمی دونم دیدی یا نه

از تی وی فک می کنی چیزی نیست! صرفا طبقه دومشه
ولی از نزدیک خیلی خلق کعبه گرفته شده...

ایشالله بازم می ری
خیلی زود
ایشاالله مخصوصا کربلا

میری
اونقدر صاحب این روزا مهربونن که نگفته سرّ دلتو می دونن...

ایشالله خیلی زود می ری

یادش بخیر، ای کاش دوباره تکرار بشه..
ما بعد نماز صبح تو خنکی هوا رفتیم بالا و تا ۷ هم اومدیم پایین و رفتیم صبحونه خوردیم..
خدا لعنت کنه آل سعود خائن رو، با افتخارم روی ساختمونه نوشته خادم حرمین شریفین ملک عبدالعزیز!!!!!! واقعا خنده داره، اینهمه ظلم علیه مسلمونا بکنه اونوقت خادم حرمین هم باشه! خائن حرمین شریفین باید باشه.
اونم از تی وی میبینم همیشه، من همیشه بعد نمازا از طبقه سوم وایمیستادم کعبه رو میدیدم الان دیگه کلا جلوی دیدو گرفتن!!
خیلی دلم میخواد، خصوصا کربلا که حاضرم زندگیمو بابتش بدم ولی برم. ایشالا هرچی خدا بخواد همون میشه

GoliIiIiIiI سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 21:33 http://flowerever.blogsky.com/

میدونی من آدمیم حجاب مجاب یوختی ...
البته نه در اون حد
ولی خووووووووووووووووووووو
دوست دارم یه وختی برم که واقعا رعایت کنم
میدونم الان برم نمیتونم
ینی خفه میشم هااااا

پس خدارو قبول داری! مگه خدا نگفته و تأکید نکرده رو حجاب کامل؟! دیگه کِی؟؟ میدونم ناراحت میشی، عمر آدم دست خداست. کی از ی ساعت دیگه زندگیش خبر داره؟! هرکی بگه دروغ گفته..
به این میگن فرصت سوزی، اونم از نوع حادّش. خیلی ببخشید ولی حرفات این منطقی نیستن..

خلیل جمعه 10 آبان 1392 ساعت 19:19 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

چکار کردی که احساس می کنی گناهکاری؟ ترک واجباتی، مال حرامی، مزاحمتی ووو ... ؟ کسی همین طوری و بی جهت گناهکار که نمی شود. خب اگر کردی دیگر نکن. اگر هم نکردی کاری بکن که هم خدا را خوش بیاد هم بنده اش را . موفق باشی

سلام عزیزم
الان یعنی تو احساس گناه نداری؟ خیلی دیگه کارِت درسته..
ممنون از تذکرت، سعی خودمو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد