پیشاپیش فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت امام از نظرها غائب بر همه مردم ایران و شیعیان جهان مبارک باد. 

  

                                

رنگین کمان 1: این ترم اتفاقای خیلی خوب و قشنگی واسم افتاده تو نمره ها، فقط نمره آخریه لب مرز بود

رنگین کمان 2: هنوز به طور کامل نت ندارم، امیدوارم بابت نیومدن به وبتون ازم ناراحت نشین..

نظرات 7 + ارسال نظر
ⓖⓞⓛⒾツ جمعه 14 تیر 1392 ساعت 13:14 http://flowerever.blogsky.com/

اسمت مقداد نبود؟؟؟
عجب متأهلی روت تأثیر گذاشته اسمتم عوض کردی پسر:))
ینی در این حد....
خب با وجود زن و بچه درساتم باید همه ده باشه از دم دیگه!!!
با تأخیر منم تبریک میگم ولادت امام زمان رو


سلام!

اگه گفتی!!
متأهلی روی همه تأثیر داره، بعدا به حرفام میرسی. نُچ، منظورم 10 نبود، اتفاقا بالای 15 منظورم بود بعدشم زن دارم ولی بچه نه..

فریناز چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 18:55

کلا تو بیا فقط قالب عوض کن برو
خب؟

خب. آدم باس تنوع طلب باشه خواهر جان

باران چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 17:16 http://mysky99.blogsky.com

سلام
برای بالایی که نمیشه نظر گذاشت
ولی من باید یادت کنم نه؟
بیا وبم
آپم

سلام
واسه اینکه نظرشو بستم. من که دلیل نبودنمو توضیح دادم، میام ایشالا

نازی شنبه 8 تیر 1392 ساعت 22:10

قالب نوووووو مبارک
خیلی خوشگله

خواهش میشه. شما که قالب معرفی نکردین خودم دست به کار شدم.
این تغییراتم نشون میده که دارم آماده میشم واسه اومدن

نازنین جمعه 7 تیر 1392 ساعت 01:22

یاد ماه رمضون پارسال افتادم
یادش بخیر
خوبِ که گاهگداری سر میزنی به وبت..

امسالشم نزدیکه.
ایشالا نت دار که شدم به وب شمام سر میزنم

مریم شنبه 1 تیر 1392 ساعت 19:12 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام
مبارک باشه عیدت مقدادی
دعا یادت نره

سلام، مرسی. اونم به چشم

نازی شنبه 1 تیر 1392 ساعت 12:24

نیمه شعبان به شما هم تبریک آقا داداشی
تو خجالت نمیکشی نت نمیگیری؟
مگه چقدر طول میکشه آخه؟
منتظرت هستیم تا نت بگیریا
راستی سلووووم

سلام
راستش دوس دارم بگیرم ولی حسش نیسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد