سلام بر زندگی

تو این چنتا مستند پخش شده، مستند محسن رضایی خیلی به دلم چسبید. انصافا همه چیزش عالی بود با کمترین نقص. دو سری پخش کردن هر دو سری رو دیدم. از نظر من مستندها هم خیلی تاثیرگذارن جدای از مناظره ها. مزخرف ترین مستند، مستند ولایتی بود..

میشه گفت تا حدودی دارم به گزینه نهاییم نزدیک میشم، ۴ تا موندن. تو این ۴ تا یکی رو باید انتخاب کنم.. ایشالا هر کی اومد روی کار شعارهاشو فراموش نکنه و همینطوری که واسه تبلیغات میومدن بین مردم بعد رای آوردنشونم بیان تو جمع مردم و باهاشون آشتی کنن..

 

 

رنگین کمون: میخوام قالبمو عوض کنم، از دوستان میخوام قالبای جدید که با روحیات بلاگ اسکای جدید سازگاره بهم معرفی کنن.

نظرات 5 + ارسال نظر
.::: Stifling ~ سُکوتِ صدا :::. یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 01:40 http://eagle-eyed.blogfa.com

به به چه عجب!
حاج مقداد! خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی معرفت شنیده بودیم آدم متاهل که میشه کمتر میتونه بیاد نت اما نشنیده بودیم که دیگه اس ام اس دوستاشم نمیتونه جواب بده!

هعی روزگار!

+ایشاالله که هرجایی غیر اینجایی شاد باشی و سربلند...

سلام آقا داداش، ما خوبیم شما چطوری؟
دیگه چه کنیم، سرم شلوغه نمیشه جواب بدم. شوخی کردم باو، شارژ نداشتم وگرنه حالتو میگرفتم:)

خلیل پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 19:53 http://tarikhroz3.blogsky.com

سلام،

برگشتی؟قدمت مبارک.

کامل نه ولی مرسی.

نازی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 21:00

چرا نظر من رفت بالای بالا

میخوای بفرستمشون پایین؟

نازی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 20:59

سلام ستاره :دی
چرا اسمتو عوض کردی؟ :دی
کسی که من میخواستم بهش رای بدم که کناره گیری کرد الان دیگه انگیزه ندارم واسه انتخابات :| :دی

بعدشم والا ما که هرچی قالب به تو دادیم آخرش یه چی دیگه کذاشتی :دی

سلام از ما
ستاره شدیم رفت دیگه. اشکال نداره، بهتر ازونا هم هستن..
اون مال سری قبل بود، سلیقه هام متفاوته خب. ایشالا این سری می پسندیم

شهیار دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 01:07 http://www.goldone.blogsky.com

سلام دوست خوبم منم بین رضایی و یک فرد دیگه شک دارم ایشالا فر اصلح انتخاب شه
اگر با تبادل لینک موافقی خبر کن

منم بین رضایی و آقای شهردار شک دارم. تا حدودی انتخاب خودمو کردم فقط میخوام مطمئن شم.
موافقیم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد