من چرا نیستم اینجا!!

به نظر شما، من چرا نیستم اینجا؟! خدا خودش میدونه دارم پرپر میزنم واستون ولی امون ازین بی نتی. به خودم قول میدم بعد امتحانام ی اینترنت پرسرعت مشتی بگیرم خیال خودمو راحت کنم. خیلی حرفا واسه گفتن داشتم تو این مدت ولی حیف..

دلم واستون تنگ شده، دعا کنین زود بیام..

نظرات 8 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 13:03

ستاره ی سهیل

یا سهیل ِستاره؟


خوبه
سلام می رسونه
جاری و خوشگله زاینده رودمون فعلا

کاش نبندنش فقط...

تو چطوری؟ عروسی اینا خبری نیس آیا؟

ستاره سهیل شدم دیگه;)
سلام ما رو هم برسون،ایشالا که نمی بندن.
ما هم شکر، خوبیم. چی؟؟؟؟ پشه؟! مگس!

خلیل جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 21:31 http://tarikhroz3.blogsky.com

سلام،

امیدوارم.

سلام
منم

شیما یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 22:56 http://dokhtarakeakkas.persianblog.ir

همه دادا های عالم یه طرف تو هم همون طرف ...

جفتش دوتاست

نازی یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 21:25

دینگ دینگ دینگ
مشترک مورد نظر در ذهن من یافت شد!!
مشترک مورد نظر در ذهن من یافت شد!!

مقدااااااااااااااااااااااااااااد سلاااااااااااااااااااااااام
خودتی؟
چقدر بزرگ شدی؟
چقدر پیر شدی
کجا بودی نبودییییییییییی؟

ارور نداد مخت؟
سلام از ما، از پشت مانیتورم معلومه پیر شدم؟!جایی نیستم، همین دور و برام

نازی یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 21:22

چقدر تو آشنا میزنی واسه من
یک چیزای مبهمی تو ذهنم از تو هست...انگار قبلا در دوران طفولیتم تو رو میشناختم
تو منو نمیشناسی؟
میگم
چقدر اسمتم آشناست
مقداد
احساس میکنم فرد نزدیکی بودی
چرا هرچی تو ذهنم دنبال شخصیتت میگردم پیداش نمیکنم
وایسا یه سرچ بزنم تو گوگل مغزم ببینم چیزی یافت میشه یا نه

شمام آشناییا! چقدر زود بزرگ شدی تو نازی!!
انقدرا هم پیر نشدم دیگه، فریناز نیستی مگه؟ فعلا که فرد دوری هستم
مراقب باش مغزت هنگ نکنه

مریم شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 18:01 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

خوبی تو مقدادی؟
مطمئنی خوبی سهی... نه ببخشین ستا... نه نه مقداد بودی دیگه؟؟؟ یا ستاره سهیل؟؟؟
کجایی تو آخه؟

ممنون، فک کنم همون ستاره سهیل خوب باشه
چه کنیم دیگه!

فریناز جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 12:09

اصلا معلوم نیست کجایی!!!

شبیه ستاره های سهیل شدی فقط اسمت مقداده:دی


خوبی؟


آرزو می کنم نت دار بشی

ولی معلوم هست درسته
واقعا ستاره سهیل شدما
مرسی، تو چطوری بچه اصفهون؟ چه خبر از زاینده رودتون؟

بی نشان جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 01:58

فرمول پیچیده ای نیست
یه lمدت که نباشی هم خودت به نبودنت عادت میکنی
هم دیگران
به همین سادگی

چقدر ساده!!
بی نشون؟! خیلی ترسناکم من؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد