نمی دونم چرا بعضیا فک می کنن هرکی ریش داره مسلمون و نمازخون و آدم خوبیه و اونی که صورتشو می تراشه خدا نداره و بی دینه؟! از نظر اینا هرکی بیشتر ریش داشته باشه فک کنم علامه دهر باید باشه!!


رنگین کمان 1: بابت غیبت طولانیم معذرت میخوام، اگرچه کم و زیادش فرقی نداره! ی مدتی میشه که اینترنت پر سرعت گرفتم دردسرمو زیاد کردم. به اینترنت وصل میشه ولی صفحه رو باز نمی کنه! هر کاری بگی کردم ولی درست بشو نیس که نیس. زنگ زدم مخابرات میگن شاید کامپیوترت مشکل داره شایدم خط تلفنتون! بُردم مخابرات اونجا مودمو تست کرد گفت سالمه، حالا من موندم مشکل چیه!!! مثلا 2 ماه اولش رایگانه، 20 روزش گذشت!! کسی هست بتونه راهنمایی کنه؟!


رنگین کمان 2: امیرعلی هم خوبه به لطف شما دوستای خوب. فعلا کفشه باید پاش باشه تا 6 ماه دیگه.

 

رنگین کمان 3: ایام امتحانات بود واسه همین نبودم. البته زیادم درس نخوندم. بنا به روایتی چهارشنبه امتحانام تموم میشه ولی اصل کاری بعد امتحانائه

نظرات 8 + ارسال نظر
ღ مهــــرناز ღ سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 00:39

کجایی تو؟
دلمون تنگید

همین دور و برام، فعلا دل و دماغشو ندارم. شاید تو یکی دوهفته آینده اومدم

نازنین جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 00:03

هنوز درست نشده؟!
احتمال داره مشکل از ویندوز باشه

ینی قبلش با Dial up کانکت می شدی؟

چرا درست شده ولی چون خیلی وقته نمیام نت فعلا حس اومدن و سر زدن و مطلب گذاشتن هم نیس
قبلا با وایرلس خوابگاه میومدم، خیلی کم از اینترنت ذغالی خونه استفاده می کردم

مهربون جون سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 21:49 http://www.fulloflife.blogfa.com

سلام مقی

خوبی؟؟

اول بوگو آخه دلم بند شد پای امیر علی چی شده ؟

خلیل سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 19:56 http://tarikhroze.blogsky.com

سلام،

موفق باشی.

ر ف ی ق شنبه 30 دی 1391 ساعت 10:24 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام مقداد جان
دلواپس ِ شادمانی ِ تو بودم
خوشحالم که گرفتاری هات ربطی به احساس نداشت !!

سلام دوست خوب من
احساسات؟! مگه احساساتم گرفتاری داره؟! خیالت راحت
خودت چطوری؟ قدیما بیشتر بودیا!

روح الله جمعه 29 دی 1391 ساعت 23:52 http://tort.blogfa.com

سلام
اقا احتمالا مشکل از مرورگر یا ویندوز!

سلام برادر
شاید از ویندوز باشه، هر کسی ی حرفی میزنه واسه خودش! ما موندیم کی راس میگه و کی به جهیزیه عمش میخنده؟!

نازنین جمعه 29 دی 1391 ساعت 00:32

منظورت از پرسرعت نامحدوده؟!

پرسرعت یعنی سرعت بالا

ترانه های آبی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 17:06

موفق باشید دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد