به خیر گذشت

خدا خیلی بهمون رحم کرد..

5 شنبه صبحی من خواب بودم که با صدای بابا و مامانم بیدار شدم. اومدم پایین دیدم مامانم رو مبل افتاده و سر و صورت و دست و پاش زخمیه!! شوکه شدم..

با دستاش سرشو گرفته بود و ناله می کرد. قضیه ازین قراره که دَمِ در خونمون 2 تا درخت نارنج داریم، مامانم با نردبون 2 طرفه داشت نارنجارو می کند که مثل اینکه نردبون برمی گرده و مامانم با سر می خوره زمین!! سرش ضربه دیده بود، سریع با بابام رفتن دکتر و خدا رو شکر شکستگی نداشت. خدا خیلی بهمون رحم کرد

غروبی داداشم اومد خونمون، مامانم نوه شو که دید همه درداشو فراموش کرد

* رنگین کمان: امیرعلی خیلی فوضول شده، کم کم داره حرف زدن یاد می گیره. راه رفتن هم یاد گرفته، فقط دنبال خراب کاریه.


نظرات 8 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 09:27 http://delhayebarany.blogsky.com

شیطون شیطونا بگو

موی بلند
ناخن کوتا
واهو واهو واه

از طرف من ببوسش هر وقت دیدیش وروجک عمه رو

حتما
بزار از امیرعلی بگم دلتو بسوزونم: راه رفتن رو یاد گرفته، حرف زدنم داره یاد میگیره، به من میگه عمو تا ی جمعی میبینه خودشو لوس میکنه، رفته تو قسمت تخریبات همه چی رو بهم میریزه، تو همه چی فوضولی میکنه و ...

فریناز یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 17:27

خدا را شکر که خوبن الان

صدقه حتما بدین واسشون

آآآخ
گفتی امیرعلی باز

عکسای جدید بذار پس ازش

خدا رو شکر
اگه یادم باشه بعد امتحانا میزارم امیرعلی نگو بلا بگو

نازنین دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 01:44

وای چقدر خدا بهشون رحم کرده
خدا رو شکر که اتفاق خاصی نیفتاد...

ممنون

سینا یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 15:10

اگر باز دردی حس می کنه بهتره برین بیمارستان یه عکس بگیرین
ضربه به سر خیلی خطرناکه
هیچ وقت نزارمامان یا بابات تنهایی این کارا رو انجام بدن

من خواب بودم عکس گرفتیم ازش خوشبختانه چیزی نبود

مهرناز یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 13:01

کمه=که

مهرناز یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:59

امیر علی...
یه روزی برسه کمه بزرگ بشه و یکی مثل تو ما ها بگیم این فسقلی چه زود بزرگ شد...
و عمر ما چطور گذشت

اوهوم، فداش بشم خیلی فوضوله. همه چی رو باید دست بزنه، انگار شفا میده

مهرناز یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:58

وای مقداد خیلی بد نوشته بودی من دلم همینجوری هری ریخت
چرا قضیه رو از آخر تعریف میکنی آدم میمیره و زنده میشه
خدا رو شکر که مامانت الان حالشون خوبه

خدا رو صد هزار مرتبه شکر که سالمه
همینش خوبه دیگه، از آخر بنویسی

mahsa شنبه 25 آذر 1391 ساعت 23:24 http://www.luxfa.ir

مطالب جالبی بود برام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد