باز هم خواب های من!

بعدازظهری اومدم بخوابم نمیدونین چی گذشت بر من؟؟!!!!! نیم ساعت طول کشید تا خوابم ببره، تو این نیم ساعت که بیدار بودم خواب میدیدم!!!! اصلا میشه آدم تو بیداری خواب ببینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به احتمال زیاد دارم به عرفان می رسم خدا رو چه دیدی شاید در آینده ای نزدیک طی الارض هم کردم!!!

خوابای تو بیداری بماند، میخوام از خوابای خوابم! بگم. اگه بگم 10 تا خواب تو این مدتی که خواب بودم دیدم دروغ نگفتم! این سری ی فرقی داشت با سری های قبل و اون این بود که به صورت داستانی خیلی کوتاه بودن! یعنی خیلی سریع به نتیجه می رسید و آخر خواب مشخص می شد!!!!!


* رنگین کمان: به اندازه تمام خوابای عمرم من امروز خواب دیدم


نظرات 8 + ارسال نظر
الهه شنبه 25 آذر 1391 ساعت 12:02 http://afsooon73.blogfa.com

شبیه کتاب شدم به خدا
هیجا نمیرم
همه اش نشست تو خونه
هرچی میخونم بد تر میشه نتیجه هام

من ازینجور درس خوندنا بدم میاد، هروقت حوصله داشتی باید بخونی نداشتی هم نخون

باران پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 11:01 http://mysky99.blogsky.com

حالت خوبه؟

به مرحمت شما ;)

فریناز دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 14:31

طی الارض خواستی بکنی اصفهان پیدات نشه ها

گفته باشم

حالا کی خواست بیاد اونجا؟! تحفه ست انگار!!!!

سینا جمعه 17 آذر 1391 ساعت 10:18 http://omide-ma1.blogsky.com

با شکم پر بخوابی همینه دیگه
کمتر غذا بخور

غذا؟!! دلت خوشه ها! اکثرا تو خوابگاه رژیمم! نه اینکه غذاهارو با آخرین فناوریا درست میکنن همشونو نمیشه خورد واسه همین چند وعده درمیون رزرو میکنم تا هم به یاد گرسنه ها باشم هم اینکه کم خوری آدمو مریض نمی کنه!!

نازنین پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 00:36

اونی که توی خوب میبینی اسمش میشه خواب
در نتیجه اونی که توی بیداری ببینی اسمش میشه بیدار

خدا میدونه چقدر وقت گذاشتی واسه این نظریه ت!!
بیدار: خواب تو بیداری:)))

مهرناز پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 00:09

میگم اگه باهم کار کنیم پول خوبی به جیب میزنیما
تو خواب ببین من خواباتو فیلمش میکنم

فکر خوبیه، چقدر پول میدی تا مجوز فیلماشو بهت بدم؟

خلیل چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 21:37 http://tarikhroze.blogsky.com


سلام،

یکی را بد نبود می نوشتی.

سلام
صدات نمیاد!

سپیدبال چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 18:03

خدا شفا بده...

همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد