رنگین کمان 1: به همه مردم خوب آذربایجان این واقعه تلخ رو تسلیت میگم و از خدا میخوام به همه بازمانده ها صبر بده

رنگین کمان 2: تا حالا تو شب، به آسمون صاف نگاه کردین؟ اونایی که ندیدن بهشون توصیه میکنم حتما ببینن، انصافا تو قشنگی نمونه نداره. آسمون به این عظمت و قشنگی فقط ی نمونه کوچیک از قدرت خدائه.

رنگین کمان 3: بالاخره شارژم امروز تموم میشه و ی مدت شاید طولانی شایدم کوتاه نمیام. امیدوارم تمام اتفاقاتی که تو این مدت افتاده رو بتونم فراموش کنم و ی نفس راحتم از بی نتی بکشم، چون کسی از دوری از فضای مجازی ضربه ای نخورده تا الان

رنگین کمان 4: ماه رمضون امسال نسبت به پارسال خیلی کم کار بودم، اونم بنا به دلایلی!! ایشالا که نماز و روزه های همگیتون قبول حق بشه و پیشاپیش عید فطرو به همه دوستان تبریک میگم چون تا انموقع قطعا من اینجا نیستم و نمیام

رنگین کمان 5: دوستان بلاگفایی من، دورادور میخونمتون ولی نظر نمیزارم واستون. بقیه دوستان هم همین وضعیتو دارن

رنگین کمان 6: نبودنمو به حساب رفتنم نزارین، بعد ی مدت برمیگردم. حالا معلوم نیس این مدت طولانیه یا کوتاه، پس تا اونموقع موقتا باهاتون خدافظی میکنم.
                                      بهترینها رو واستون آرزو میکنم
 

نظرات 22 + ارسال نظر
فروغ خاموش چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 00:09 http://fk.persianblog.ir/

فریناز سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 19:00 http://delhayebarany.blogsky.com

میبیبنم که!
بعضیا
شارژ شدن

بیا دیگه!
کجایی

همین دور و برام، میام ;)

مریم دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 13:24

تو هنوز از مشهد بر نگشتی؟
زیارتت قبول
برگرد دیگه
میگم مقداد خوش به حالت اساسی
حالا علاوه بر خدا امام رضا هم دوستت داره
خوش به سعادتت
معلومه که خیلی دوستت داره که حالا حالاها اونجا نگهت داشته

ستوده یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 18:26 http://sootoodeh.blogsky.com

سلام مقداد جان .
کجایی داداش نکنه تو هم با این تعطیلی ها رفتی سفر.بیا جات خیلی خالیه

فریناز شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 15:15 http://delhayebarany.blogsky.com


غیب شده این

اجی
مجی
لااااا
ترجیییی

کجایی شمالی؟

ⓖⓞⓛⒾツ چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 19:30

دیگه ترشیف نمیارید؟؟؟!!!؟

مهرناز دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:18

سلام داداشی قدیمی
تو هم که نیستی...
رنگین کمونت از دوریت داره کمرنگ میشه...
زودی بیا و یه رنگی بهش بده
منم که دلم واسه داداشم یه ذره شده...
منتظر حضور دوبارت هستم داداشی...
شاد و آروم باشی حاجی

فریناز یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 09:21 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام مرد شمالی

کجایی پس تو؟

دیگه بیا بسته رفتن

برگشتیما اونوقت دیگه شیرینی اینا بهت نرسید نیای منو بزنیا

احوالات جناب؟

نازنین جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:49

سلام اقا مقداد ... امیدوارم حالت خوب باشه ...
یه خواهشی داشتم ازتون ...
میشه کامنت ...
نویسنده : لیلا عزیزخانی
سلام
من از کامنتی که در وبلاگ خانم نازنین تهرانچی گذاشته بودین . وارد وبلاگتون شدم.

امروز متوجه شدم که ایشون نوشته های من رو به اسم خودشون در وبلاگشون ثبت کردهاند. واز دیگران دعوت کرده اند که نظر بدن.
ایا به نظرتون اسم این حرکت دزدی نیست؟ ایشون حتی به کامنتهائی که در وبلاگ من بوده رحم نکرده. اونها رو با تغییر اسم تو وبلاگ خودشون گذاشتند. امیدوارم شما به عنوان کسی که با کامنتهاتون ایشون رو همراهی میکنید در این خصوص بهشون تذکری بدین.
::::::::::::::
سلام
خوش اومدین..
من در جریان همچین چیزی نیستم، بعدشم من زیاد به وب خانم تهرانچی سر نمیزنم
سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت
:
میشه این کامنت رو از وبتون حذف کنید ...
دعوای بچگانه ای بود ... خواهش میکنم این کامنت رو حذف کنید ...

نازنین تهرانچی جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:37

گاهی عجیب در ذهنت به یاد کسی می افتی که تصویر ژر رنگی دارد ... در روزهای گنگت ...
:
عظمت اسمان و شب و ماه بی نظیر است ...
:
رفتن ا و امدن ها همیشه جزئی از سفرند ...
گاهی باید رفت ... بی هیچ دلیلی ...
:
لحظه هات اروم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد