چند قربانی دیگر سکوت وزارت خارجه را می شکند؟!

روزهای آخر فروردین ماه سال جاری، خبری به تلکس خبرگزاری‌های عربی راه یافت که موجی از واکنش‌های مختلف را به همراه آورد؛ «عربستان سعودی ۸ تبعه ایران را اعدام کرد»؛ ایرانیانی که ظاهرا به جرایمی چون قاچاق مواد مخدر و جاسوسی (به عنوان اتهامات دقت کنید!) متهم شده بودند!

متن کامل خبر در لینک زیر:

چند قربانی دیگر سکوت وزارت خارجه را می شکند؟! 



نظرات 26 + ارسال نظر
GoLi چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 02:18

پسرم خواب نداری؟؟؟

نه ننه جون، نوبت پاسمه

بانو چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 00:09 http://tameshki.blogsky.com

هستم حال پست گذاشتن و گشت زدن ندارم .. توی میکرو بلاگا فعالم ..

خروسااااااااااا ک ِ نه ...
جمع نبند :دی
قاطی خانوم مرغا ... ازون جهت :)))))))
قسمت ِ شما بشه ایشاا.....

میکرو بلاگ چی چی بید آیا!! فحشه؟:-"

مرغارو جمع نبند:)))
چوب کاری میفرمایین:-" این شتره بالاخره ی روزی میخوابه دیگه:))

GoLi سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 23:55

آخه میدونی بدو ورود اینگونه سخن گفتن جایز است
انگونه مستحب است
دیگه بقیشم که گناه باری میشه دادا
این خوشحال کردن رو هی بزن تو سرمون
خب

بدو ورودت مارو کشته:)) مواظب باش از مستحب رد نشی ی وقت!;)
بده خوشحالت کردم؟!:-"

GoLi سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 22:21

حضورت تو وبلاگ دوستام منو به اینجا کشوند
پستاتو خوندم :)
البته همین یه صفحه رو
تاسف امروزم با دیدن این پست شما چند برابر شد...
واقعاً چی داریم بگیم جز تاسف:|

حضورتون در وبلاگم باعث خوشحالیم میشه:)
شاد باشید ....

چه لفظ قلمم حرف میزنه

خوش اومدی کاش تاسف ما سودی به حال هموطنای دربندمون داشت
میام به وبلاگت تا خوشحالت کنم

بانو سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 21:21 http://tameshki.blogsky.com

ادم نمیدونه تاسف بخوره ..
واسه خودمون .. واسه اونا ...
واسه چی ؟

:(

خوبی ؟

چقده بده که کاری از دست ما برنمیاد و اون بالایی ها هم خیالشون نیس!! باید به حال مسؤلامون تأسف بخوریم!!!

ممنون، شما خوبی؟ گفتی که هستی ولی نیستی!!

نازنین زینب سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 11:50 http://Zendegikon.blogsky.com

منم این خبرو همون موقع شنیدم
نمیدونم این سران ایرانی برای چی این همه باج میدن

سوالی شده واسه همه!!

صفحه های صبح گاهی دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 18:11 http://taninetanhaii.blogfa.com

آیا می دانید من کامپیوتر ندارم و اینا؟! آیا می دانید استثناً به کامپیوتر دسترسی پیدا کرده ایم؟! با گوشی هم که نمیشه کامنت گذاشت. اما می خونمت. اینو بدون :)
و اینکه این روزها هر چیزی که به رؤسای مملکتمون مربوط می شه اعم از سیاست بازی های مزخرفشون و خر فرض نمودن ملت،من رو شدیداً عصبی می کنه.
فقط سانسور پشت سانسور!

آیا میدانید من نمیدانم؟! ایشالا که کامی جونت درست میشه

باهات موافقم، ملت ما خیلی باشعورتر از آقایونی تشریف دارن که عقلشون نَم کشیده اونی که فرض کردن خودشونن
از قدیم گفتن عقل که در بدن نباشه جان در عذابه..

سپیدبال دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 15:21

سلام..
خوبی؟
ممنون که بهم سر میزنی..
خوشحالم که دوستای خوبی مثل شماها دارم..
بازم ممنونم..

سلام، ممنون.
خواهش میشه، نظر لطفته;)

فروغ خاموش دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 14:25 http://www.fk.persianblog.ir

قبلی من بودم.یادم رفت اسممو بنویسم

مشکلی نیس

[ بدون نام ] دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 14:24

الان من هم هیچی نمیتونم بگم و با نظر آقا سینا کاملا موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد