وقتی دل یه جایی تو آسمون گیر کنه...
وقتی چند وقتی خدا خدا کنه...
وقتی عجیب با خود خدا انس بگیره...
خودش بهت یه نشونه میده که... ببین دل به دل راه داره...
منم به یادتم...

این نشونه امسال اومد...
یه نشونه که از هر نشونه ای قشنگ ترو دل نشین تره...
نشونه ای که نه واسطه میخواد و نه امتحانو نه هزار راهی که باید خودت انتخابش کنی...

یه نشونه ای از جنس حضور و آرامش...
یه نشونه از خودِ خدا...
یه نشونه تا خونه ی خودش...
یه نشونه پر از نزدیکی...پر از آرامش و خدا..
پر از حاجت و راز و نیاز...
پر از التماس و خواهش...
پر از اشکو اشکو اشکو استغفار...

حالا اگه تو هم دلت تو آسمونه
اگه تو هم دلت خدا خدا میکنه
اگه دلت نشونه میخواد
بنویس
هر حاجتی داری بنویس که بشم واسطه ی تو و خدا و حاجتهای دلِ بی قرارت...
بگو و بنویس و راحت باش ...
دلم میخواد خدا بنده هاشو نشونه بارون کنه...
نشونه هایی پر از نزدیکی...
نزدیکی دلِ هممون به خودش...
هر چه دلِ تنگت میخواهد بگو...


* رنگین کمان 1: از بهار عزیز بابت این متن واقعا ممنونم که قبول زحمت کرد

* رنگین کمان 2: دوستان، اگر نمیخواین پیاماتون نمایش داده بشه خصوصی واسم بفرستین

نظرات 32 + ارسال نظر
یار اواره شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 23:07 http://yare-avareh.blogfa.com

سلام

متاسفانه و بر خلاف میلم مجبورم که این وب رو هم حذف کنم.

متاسفانه برا چندمین بار به دست شیعه نماها از پشت خنجر خوردم. بیا وبم و این پست رو بخونید.
منتظرم[ناراحت]

سلام
خب ی کاری کن که نتونن پیدات کنن! هرجا میری میان دنبالت؟

منتظر وارث ۱۲ جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 14:29

برای سید خیلی دعا کنید.. اولاد پیغمبر رو حمایت کنید... سید این روزها اصلا حالش خوب نیست.. از شدت درد 2-3 روزه که خواب نداره... هر کسی که واقعا برای سید احترام قائله بیاد تو این 2 تا وب زیر و ازش حمایت کنه و جواب این خانم دینا و جناب مرتضی رو بده...
www.25641559.blogfa.com
http://khodao-man.blogfa.com/

سید رو دریابید.... خداوکیلی داره بهش ظلم میشه... اجازه ندید..
بگو یا علی و از سید تو اون 2 وبلاگ حمایت کن.. فقط مبادا سید خبردار شه... سید این روزها برا مادرش به اندازه ی کافی داغون و ناراحت هست... اگه از این جریان خبردار شه ممکنه بدتر شه...
تو اون 2 وبلاگ منتظرتم...
به قول سید:
یا مهدی ارواحناه فداه

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 12:33

قلبه هی داره گروپ گروپ میزنه
مقداد یادت نره منو ها
چرا پست نمیذاری؟

الهی:)
شما غمت نباشه:x
امروز یا امشب میزارم

الهه جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 09:41 http://donyaye-eli.blogfa.com

۲ روز مونده

مهربون جون پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 19:28 http://www.fulloflife.blogfa.com

چقدر آدمای خودخواه و لجوج تو جامعه زیاد شدن! خواستم بگم خودخواهی بیش از حد عقل آدمو از بین میبره که شکر خدا بُرده؛ جهت اطلاع گفتم فقط واسه اینکه نظرمو گفته باشم

لطف کردین!

فروغ خاموش پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 16:04 http://www.fk.persianblog.ir

سلام رفیق.
چطوری؟
چند روز دیگه راهی میشیا!!!!

سلام رفیق
ممنون، آره دیگه. کم کم باید با بچه ها خدافظی کنم

سینا پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 14:37 http://omide-ma.blogsky.com

تنها سه روز دیگر باقیست.
ســــه
دو
یـــک

اوهوم

نازنین پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 14:30 http://rainy1989.blogsky.com

سلام
ببخشیدا من کلا عادت به آدرس گذاشتن ندارم
ولی با اجازه لینکتون کردم که بازم بیام

راستی از لین لطفی که کردی خیلی خیلی ممنون
قطعا لایق بودین که انتخاب شدین

اینقدر دلم میخواد منم میرفتم
ولی حیف نمیشه

بازم ممنونم

سلام
منم کم و بیش مثه خودتم ولی واسه بار اول جایی برم آدرس میزارم;)
مرسی، منم بی اجازت لینکت میکنم:)

خواهش میشه، ایشالا که میری. من که بهت راه حل دادم:)
بازم خواهش;)

نون.الف چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 16:22

اولا:چشمت بی بلا..
ثانیا: نه کی گفته؟!...
رشته ستاره دارم داریم مثلا!...
این ستاره و ستاره نشون مفهموم مهم بودنو میده...
خودم مهم نیستم ولی حرفای تو دلم خیلی مهم...

رشته پلویی هم داریم
حتما، اسم تک تک بچه هارو مینویسم میبرم اونجا

لیدوما چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 13:51

من که هنوز سر در نیاورم توی بلاگ اسکای چه جوری خصوصی می نویسن!!

بالای صفحه ی کادری داره که توش گزینه تماس با من داره. روی اون که کلیک کنی میتونی پیام خصوصی بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد