آخراشه..

چند روز دیگه بیشتر به آخر سال نمونده! سال 90 هم تو ی چشم به هم زدن تموم شد..

لحظه به لحظه داریم به سال جدید خورشیدی نزدیک میشیم، به نظرم علاوه بر خونه تکونی که لازمه به ی خونه تکونی اساسی برای دل خودمون هم نیاز داریم..

بیاییم واسه سال جدید ی تغییر و تحولی تو خودمون ایجاد کنیم، سعی کنیم کمتر دیگرانو برنجونیم و بیشتر خودمونو تو دل دیگران جا کنیم. واسه سال جدیدمون برنامه ریزی کنیم( این ی مورد رو خودمم تا حالا نتونستم تو زندگیم انجام بدم!)


ی سوال: سال 90 برای شما چه جوری بود؟ سال 91 رو چه جور پیش بینی میکنین؟

نظرات 23 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 22:25 http://omide-ma.blogsky.com

آنچه شرط بلاغت بود گفتیم.../

ستوده چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 18:36

سال 90 پر از خاطرات تلخی بود که بلخره تمام شد ومنم در حال فراموشی انها هستم .
امیدوارم که امسال را با خوشی وخوبی وهمینطور شادی برای همه واز جمله خودم شروع کنم .

ایشالا که سال خوبی واسه هممون باشه امیدوارم که سال سرشار از شادی هم برای تو باشه

فریناز چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 18:09

کاش سال 91 پر از اتفاقاتی باشه که دلیلشو یه زمانی بفهمیم لااقل

مقداد یه موقع هایی آدم خسته می شه از این که باید بدون گفتن چرا خیلی چیزا رو قبول کنه و رد بشه

شدیدا باهات موافقم این خیلی دردناکه، آدم حرصش میگیره

فریناز چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 18:08 http://delhayebarany.blogsky.com

به به سلام آق مقی

حال و احوال داداش خان


خب از خیلی جنبه ها باید بررسی کرد.کلی نمی شه گفت!

سال 90 به شخصه واسه من پر از اتفاقات ناخواسته بود...

امیدوارم91 هم واسه تو هم دوستات و همه خیلی بهتر از امسال باشه

علیک سلام بر روح سرگردان بلاگ اسکای
ممنون خوبم ولی شما فک کنم بهتر باشی
جواب تو هم تقریبا شبیه جواب لیدوما بود مرسی، منم آرزو میکنم سال خوبی برای تو باشه

لیدوما چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 17:44 http://azda.mihanblog.com

توی سال ۹۰ روزهایی رو تجربه کردم که هیچوقت تجربه نکرده بودم...اولین سال این دهه یه جورایی با اتفاق هایی که افتاد شوکه شدم...!
نمی دونم..هیچ پیش بینی نمیتونم بکنم...هیچکس نمی دونه چی میشه
امیدوارم واسه تو سال خوبی باشه..

ایشالا که ازین به بعد با اتفاقای زندگیت دیگه شوکه نشی
اینجا شخص مطرح نیس، باید بگی امیدوارم واسه همه سال خوبی باشه

منظر وارث12 چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 11:02 http://kmishavadkebiaee.blogfa.com

سلام.

متاسفانه در بحثی که سید(کودک دل شکسته) دیشب با خانمی به نام دینا داشت و با منطق قوی اون خانوم و افکارشو به چالش کشوند مثل همیشه اون خانم و هم فکراشون جوابی نداشت و کار رو به توهین کشوندن و به سید توهین کردند.

امروز متاسفانه متوجه شدم این خانم در ادامه ی رفتار زشتش از سید به پلیس سایبری شکایت کرده و اونها سید رو تهدید کردند و سید مجبور به حذف وبلاگ شد.

این هم آدرس خانم دینا... واقعا برای همچین کسانی متاسفم:

http://25641559.blogfa.com/

نسا سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 23:38 http://sokot9006.blogfa.com

سلام..
واقعا
سال 90 سال فوق العاده سختی بود واسم و در عین حال پر از تجربه های جدید که باعث می شه سال 91 رو بهتر و قشنگ تر بسازم...

سلام
خوبه که آدم از تجربه هاش استفاده کنه اونم واسه ی تجربه جدیدتر..

مهربون جون سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 16:09

خــدای خـــوبم
امــروز که آخرین سه شنبه ســال است را با یاد تــو شــروع مــیکــنم..

امشب مردم کشورم با خوندن "زردی من از تو، سرخی تو از من" از روز آتش میپرند,
و تو ای خــدای خوبم افکار پلید و بدی ها رو در آتش پاک بسوزان و بهاری سبز رو به هموطنان من عـــیــدی بــده..

اولا اینکه روی آتیشه نه روز آتیش:) دوما این چیزارو من قبول ندارم واسه همینم هست که دنبالش نیستم! اگه بشه ترقه میترکونیم:)

مهربون جون سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 15:57

د ِ ن َ د ِ من گودزیلای 6سرم

تو فقط یکی از سرای منو دیدی زبونمم آره عین زبون تو میمونه. کدوم علوسک منطورته؟؟

ااا، پس سر هفتمت چیشد؟؟
زبون من؟ بعید میدونما!! چون زبون من اندازه زبون گنگیشکه:)
منظورم باربیه دیگه:)

مهربون جون سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 15:51

اژدها

متولدین سالهای: , 1383، 1295، 1307، 1319، 1331، 1343، 1355، 1367، 1379، 1391، و .......

علایق

رنگ: طلایی , , , , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: میمون

گُل: رُز , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , درخت: سرخ چوب

رایحه: سبزی , , , , , , , , , , , , , , , , , گیاه: شوید

طعم: پرادویه , , , , , , , , , , , , , , , , , ادویه: هِل

جواهر تولد: یاقوت , , , , , , , , , , , فلز: نقره

عدد شانس: 2 , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: قره نی

شعار اژدها: "من سلطنت می کنم"

ای اژدهای 7 سر میگم اگه احیانا ارشد قبول نشدی ی مغازه باز کن بشین توش کف بینی و طالع بینی و.. کن، پول توشه;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد