یعنی واقعا من انقدر پستم که با حیوون مقایسه م میکنی و میگی حیوونم این زندگی رو داره؟؟؟؟ حرفات مثه ی چاقویی بود که فرو کردی تو قلبم.. امروز با حرفات خُرد شدم؛ چیزی که اصلا انتظارشو نداشتم!! و من بازم ترجیح دادم سکوت کنم مثه همیشه..


Oo پ.ن 1: با اینکه زخم زبون زیاد میشنوم ولی هنوز واسه مکه رفتن مصمم هستم؛ امیدوارم که گول شیطونو نخورم و اون خریتی رو که نباید بکنم رو نکنم.

oO پ.ن 2: حتی گوش دادن به آهنگ هم حرفاتو از ذهنم بیرون نمیبره..

Oo پ.ن 3: برای آرزوهایی که می میرند سکوتی میکنم سنگین تر از فریاد..

oO پ.ن 4: لطفا چیزی نپرسید که مطمئنا جوابی در کار نیست.

Oo پ.ن 5: تا اطلاع ثانوی نظرات تاییدییه.

نظرات 23 + ارسال نظر
نازنین زینب دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 10:09 http://zendegikon.blogsky.com

ای جانم کی اذیت کرده داداش ؟

ی دوره گذرا بود تموم شد رفت

محمد یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 22:22 http://setareh-mashreghi.blogfa.com

نمی یابم تورا در دل
نه در عالم نه در گیتی
کجا جویم تورا آخر من حیران
نمی دانم...

الان یعنی مخالفی با من؟ جرات داری با جمله حرفتو بزن جوابتو بدم

الهی شکر..والا نزدیک بود یه چند نفریو جلوی پات قیمه کنمااااا!!

فدات، اتفاقا امروز ناهار دانشگامون قیمه بادمجون بود
خیلی میخوامت

خیلی میخوامت رفیق...

بدخواه مدخواه داشتی به خودم بگو تا ...........!

عاشقتم
خودشو ناراحت نکن تموم شد..

سپیدبال شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 19:32

سلام..خوبی؟قضیه چیه؟

سلام، مرسی. تموم شد الان دوران نقاهتمه

نسا سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:42

من نمی پرسم چرا؟
چون از اجبار بدم میاد...
تنها چیزی که می گم اینه...
کسی که رنجت می ده کاتش کن...
حتی اگر عاشق هستی....

نسا سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:39

مقداد....................................................................................................................................................................................................

فریناز سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 20:44

هه
جواب ما رو هم که نمیدن

من رفتم معتاد شم

گندم سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 19:36

اینقد بیخود خودتو داغون نکن !

سینا سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 19:16 http://omide-ma.blogsky.com

وَإِذَا سَمِعُوا اللَّغْوَ أَعْرَضُوا عَنْهُ وَقَالُوا لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَکُمْ أَعْمَالُکُمْ سَلَامٌ عَلَیْکُمْ لَا نَبْتَغِی الْجَاهِلِینَ
و هرگاه سخن لغو و بیهوده بشنوند، از آن روى بر مى گردانند و مى گویند اعمال ما از آن ما و اعمال شما از آن خودتان، سلام بر شما ما خواهان جاهلان نیستیم.

اون بالا هم اشتیباه کردم.
هر یک ریال سعودی برابر با ده هزار ریال ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد