بالاخره امتحانام تموم شد و راحت شدم، منتها چنتا نمره حالمو گرفت که هنوز ناراحتم ازین نمره ها و منتظرم شنبه بشه تا برم دانشگاه بلکه بتونم نمره ازشون بگیرم..

بگذریم؛ منم که از خدا خواسته نذاشتم خستگیم در بره درجا رفتم تهران پیش امیر علی تا هفته قبلش خونمون بود ولی دلم واسش تنگ شده بود و نتونستم طاقت بیارم. .

تو این چند روزه که تهران بودم اتفاقای قشنگی واسم افتاد؛ هم اتاقیای سابقمو دیدم، ما هروقت که بهم میرسیم خاطراتمونو یادآدوری میکنیم و هم میخندیم و هم حسرت گذشته ها رو میخوریم شابدالعظیمم رفتیم؛ خیلی شلوغ بود در حدی که نتونستیم زیارت کنیم. این دومین بار بود که میومدم شابدالعظیم..

از همه اینا که بگذریم میرسیم به مهم ترین دیدارم تو تهران؛ خیلی دوس داشتم که ر ف ی ق عزیزو ببینم که تو این سری موفق شدم خیلی خوشحالم ازین موضوع. ی 2، 3 ساعتی مهمون بودیم پیشش. واقعا که مرد نازنینیه، اخلاقش خیلی به دلم نشست بابت همه چی ممنون..


* عکس نوشت: از کارای خودمه

   


* پ. ن: مگه اینکه بارسلونا با کمک داور بتونه از دست رئال فرار کنه؛ خیلی داور نامردی بود..

   


نظرات 23 + ارسال نظر
... چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 00:42

احتمالا من کوررنگی دارم چون همه ی در و دیوارشو نیگا کردم ولی چیزی ندیدم!
بیخیال
شاد باشی

همه جارو ندیدی! زیر هر پستی اسم نویسنده نوشته، روش کلیک کنی پروفایلش باز میشه..

.... سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 00:21

عکست خیلی خوشگله فقط اون کادره بالا سمت راست شاید باید 1ذره بالاتر می بود
شاید وبت 1پروفایلم داشت بد نبودا چون من همیشه اول پروفایلا را میخونم اگه از شخصیت طرف خوشم بیاد میرم سراغ خوندن مطالبش!!!

شما چرا اسم نداری؟ وبت کو پس؟ بلاگ اسکای پروفایل داره منتها باید بگردی پیداش کنی:)

سارا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 10:29 http://www.khodamodelam-sara.blogfa.com

تــا جـایـی کــه یــادمــه قــرار بــود آپیـدی خبــرمـ کنـی
ایـن یعنــی منـمـ خبـرت نکـنــمـ دیگــه نــه؟؟

خب بعضی وقتا یادم میره تا جایی که یادم باشه خبرت میکنم تو هم منو خبر کن..

نازنین زینب یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 10:16 http://zendegikon.blogsky.com

حتما سعی کن نمره بگیری
من که خودمو میکشتم که نیم نمره هم شده نمره م اضافه شه
دوستام بهم میخندیدن اما آخرش که معدلم از همه شون بیشتر شد حالشون گرفته شد

دیروز رفتم پیشش ولی نشد بگیرم. راستش زیاد بهش اصرار نکردم؛ حتی برنگشت ی نگاه به من بندازه در صورتی که اگه دختر بودم درجا برمیگشت
خوش به حالت، تو اینجور مواقع باید دخترارو بفرستیم جلو ممنون که بهم سر زدی

صفحه های صبح گاهی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 07:32 http://taninetanhaii.blogfa.com

آخه ... تهران بودی :) سری بعد برین امامزاده صالح. از اونورم برین ظهیرالدوله. انقدههه خوبه
بهار و رهی معیری و فروغ و ایرج میرزاو روح الله خالقی و اینا اونجا خاکن.
برای اولین بار پنجشنبه رفتم اونجا و چقد خوش گذشت.
پنجشنبه جمعه هم بازه فقط.

آره، آخی نداره که! ما که مثه شما خیابونای تهرونو نخوردیم که مثه کف دستمون بلد باشیم! میخوای بعد اینجاهایی که گفتی بیایم خونه شما؟
خوشا به حال تو هر چی تو مملکت داریم مال تهرونیاس دیگه!

مهاجر شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 21:12 http://www.1mohajer.blogsky.com

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد زیرا من تو را در قلبم دارم نه در دنیا
پایدار باشی

به به امین خان، خوش اومدی مرسی از لطفت

نسا شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 18:35

آزادیت رو به تو و خانواده تبریک میگم...
خوبه که شادی....
کاش همیشه شاد باشی...

همچین میگی آزادی که انگار از زندان ابوقریب آزاد شدم!!
ممنون، همچنین..

نون.الف شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 18:19

دوست من؛ من لینکت میکنم با اجازت...
خوشحال میشم شمام لینک کنی...

مرسی، منم لینکت کردم..

الـ ـهـ ـه شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 15:49 http://dar-bareye-eli-73.blogfa.com

بارسا همیشه برنده اس
ربطی به داور نداره

من عاشق قاصدکم
خیلی خوشگله عکست

خوب اومدی تهران به منم میگفتی

اشکال نداره منم گند زدم
بیخیال

اتفاقا تو این ی مورد خیلیم ربط داره، خصوصا که تو این بازی رئال به داور باخت نه بارسا!
قاصدکم قشنگه، تو بچگیمون قاصدک که میومد دستمون فک میکردیم که از کسی واسمون پیام آورده!
اگه به تو میگفتم چیکار میکردین؟ با ریحانه میومدین دیدنم!!
اینطور که معلومه بد گند زدی، آره؟

نون.الف شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 15:44 http://takmezrabejavani.blogsky.com/

سلام...
خوبی؟
از وبلاگ ستوده جون رسیدم به بلاگ شما...
موفق باشی...

سلام، ممنون.
خوش اومدی;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد