من برگشتم :)

سلام به همه دوستای خوبم.. 

من برگشتم، جای همتون واقعا خالی بود، خیلی خیلی خوش گذشت.. همونطوری که قول داده بودم به یاد همتون بودم اونجا  تقریبا میشه گفت خلوت بود مشهد، راحت میشد که زیارت کنی( البت واسه آقایون، خانما که همیشه شلوغه!)  

مسیر برگشتو با قطار اومدم، واااااااااااااااااااااااااااای که چه حالی داد من عاشق جاده فیروزکوهم واقعا محشره.. درسته که 16 ساعت تو راه بودم ولی ارزششو داشت  

 

** تیک تاک 1: گوشیم ی چند روزه ترکیده!!!! خیلی داغونم الانم گوشی مامانم دستمه تا تکلیف گوشیم مشخص شه. اگه فلش شه که تمام زندگیم به باد میره  

 

** تیک تاک 2: اگه دوست دارین بدونین معنی اسمتون چیه و چند نفر تو ایران همنام شما هستن حتما ی سری به این لینک بزنین..

 

** عکس نوشت: 

  

           

نظرات 20 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 11:57 http://dar-bareye-eli-73.blogfa.com

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجام ولی حس و حالش نیس!

الهه پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 11:19 http://dar-bareye-eli-73.blogfa.com

یه سر بهم بزن

الهه، تا اطلاع ثانوی اصلا وقت ندارم. ایام امتحاناته و منم که شب امتحانی:(

الهه شنبه 3 دی 1390 ساعت 15:48 http://dar-bareye-eli-73.blogfa.com

مقداد خواستی گوشی بگیری بگرد ببین خوشگل چی پبدا میکنی به منم بگو
چون منم گوشیم داره میپوکه
لمسی دوس ندارم
فقطم مارکش نوکیا باشه

مرسسسسسسسسی

گوشی قشنگ که زیاده، انتخاب سخته اتفاقا من لمسی خیلی دوس دارم منم تو کار نوکیام، زیاد با بقیه مدلا حال نمیکنم
خواهش

فریناز جمعه 2 دی 1390 ساعت 08:02

زیارتت با تاخیر یه عالمه ای قبول

واسه من 3802 فراوانی داشت

جالبه ها
تا الان فقط با سه یا چهار نفر که اسمشون فریناز بوده برخود داشتم
پس بقیه شون کجان یعنی؟

تاخیرت زیاد بود ی خورده ها، زود بگو کجا بودی؟
فراوانی؟ آها! بقیشونم بگردی پیدا میکنی

بیتا یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 08:14

سلام

زیارت قبول .....خب یه خبری می دادین خب...........

این عکس خیلی مفهومش قشنگه...خیلییی

التماس دعا بسی فراوان

شاد و پیروز باشید

زیارت قبول!

ممنون

الهه پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 15:24 http://dar-bareye-eli-73.blogfa.com

زیارت قبول آقا
خوش گذشت؟؟؟؟؟
جای منم خالی میکردی

ممنون، مگه میشه کسی بره مشهد و بهش خوش نگذره؟! جای همه رو خالی کردم..

امین چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 18:59 http://www.1mohajer.blogsky.com

انشاا.. که همیشه شاد و سلامت باشید دوست عزیز

ممنون، همچنین

۲۶۲ سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 09:38 http://www.halaharchi-262.blogfa.com

شلام داداجـــــــــــــــــــــــــــی
میبینم که خیلی دلت واسم تنگولیده
زیارت قبول منتظر سوغاتی هستم
تو که از خدات باید باشه گوشیت خراب بشه یه جدید بخری
آهان یادم رفت بگیر اینو=>>

_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤

_____________________¤¤¤¤

سلام
از کجا فهمیدی دلم واست تنگ شده؟ سوغاتی چی هست حالا؟!
ممنونم آره والا، از خدامه ولی فعلا پولشو ندارم
دارم میام پیشت

شیما سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 09:27 http://vanoushe.persianblog.ir

اَی وِ چی چیه!

کِمینتا آیا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد