یالان دنیا

خیلی وقته واسه کارایی که انجام میدم هیچ دلیل و منطقی ندارم، چه اون کار خوب باشه چه بد!!


خیلی وقته که نمیتونم حرفای دلمو بزنم!! همشونو تو خودم تلنبار میکنم، میترسم که ی روز از غصه بترکم.. 

خیلی وقته که خنده های الکی میکنم.. همه گول ظاهرمو میخورن و فک میکنم از 7 ملت آزادم! آره؛ شادم ولی از درون داغونم، خیلی هم داغونم..


از لحاظ روحی خیلی ضعیف شدم،‌طاقت هیچی رو ندارم دیگه! خسته شدم از این همه تظاهر، از این همه دلمشغولی..


به قول آذری زبانا: دنیا یالان دنیا..

کی میشه که این دروغ بزرگ ی روز به آخر برسه؟؟ دلم میخواد زودتر اونروزو ببینم، یعنی میشه؟؟؟

نظرات 30 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 15:20 http://setareh-mashreghi.blogfa.com

کاملا درکت میکنم.
وقتی کسی نباشه یه باهاش درد دل کنی...
وقتی از زنده بودنت ناراضی باشی...
وقتی که...

دیگه زندگی واست قشنگی نداره...


خنده بر لب میزنم تا کس نداند درد دل
ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت...

نه اینکه ناراضی باشم از زنده بودنم، آدمه دیگه بعضی وقتها خسته میشه آدم ی سری حرفایی رو میزنه
دارم سعی میکنم زندگی رو واسه خودم و دیگران قشنگ کنم

یاد این شعره بخیر

متین جمعه 4 آذر 1390 ساعت 19:20 http://ahangmatin.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.وبلاگ زیبایی دارید.به وبلاگ من سری بزنید و حتما نظر بدید.نظر ندید ناراحت میشم.

فریناز چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 19:42

بچه پررو

من که قرار نیست با عزی جون برم که
قراره خدا بیاد دنبالم

تو رو هم نمیبریم

جای بچه ها که نیست اونطرفا

حالا کی گفته تو باید منو حلال کنی؟

بیشین بینم بااااا حال نداری

من باید حلالت کنم که شرمنده اخلاق شمالیت مرد جان

من خیلی هم کم روام
خدا بیاد اصفهان؟ اونوقت اگه اصفهونی بازی دربیاری چی! خدا رو هم بپیچونی
آخرش که گیر من میفتی، باید ازم حلالیت بگیری

پارمیس سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 20:24 http://taninetanhaii.blogfa.com

امیدوار باش :|
راستی قانوناً میگن از 7 دولت آزادم!

امیدوارم
آزادی یعنی چی؟ یعنی تو باغ نیستی کلاً؟

فریناز سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 19:01

حالا فکر کن فردا قراره بمیری

کاراتو کردی مقداد؟

میدونی که همه چی باید آماده باشه

کلی یم باید حلالیت بطلبی
یکیشم من

خلاصه گفتم بهت که اگه میخوای بری اول کاراتو بکن شاید عزرائیل پشت در باشه ها

چرا دروغ بگم، نه که نکردم!!

اِاِاِاِاِ، اینجوریاست؟ حلالم نکنی منم حلالت نمیکنما! اگه خواستم برم میای با هم بریم؟

الهه سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 18:52 http://dar-bareye-eli-73.blogfa.com

درست مثله من....

هر وقت به آخر رسید منو خبر کن...

همه فقط شیطونی هامو میبینم...
باطن داغونمو نمیبینن

منظورت دنیائه؟ باشه خبرت میکنم فقط گوش به زنگ باشیا
هر کسی واسه خودش ی دردی داره، به نظر من امکان نداره کسی بی درد باشه!

bardia دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 15:18 http://naslemantanha.mihanblog.com

این دنیا یک شوخی بود که خدا با انسان کرد. شوخی که برای ما خیلی گرون تموم شد. شاید خدا هم پشیمونه ولی شوخی خوبی نکردی خدا. میگن جلوی ضرر رو هر وقت بگیری سود هست. پس خدا جلوی این ضرر رو بگیر. بگیر تا هم خودت از دست این آدما راحت بشی و هم ما از این دنیا.مرسی

چرا خدا باید پشیمون باشه از خلقتش؟! مطمئن باش اگه پشیمون بود ما الان اینجا نبودیم..
تو که آتیشت از من تندتره؟!

بیتا دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 11:25

سلام

خوبین؟خسته نیاشید...

این حرفا چیه آقا مقداد؟زندگی همیشه پستی و بلندی داره...باور کنین همیشه همینجوری هستش...توی روزهای سخت هستش که میشه خیلی درسهای بزرگ گرفت....

امیدوارم همه چی خیلی زود درست بشه...

شاد باشید و پیروز

سلام
ممنونم، شما خسته نباشید..
باهات موافقم، قبول کن بعضی وقتا آدما خسته میشن
ممنونم ازت

شادترتر باشی

bardia دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 10:09 http://naslemantanha.mihanblog.com

درود دوست عزیز. دوست عزیز واقعا متاسفم که فراموش کرده بودم شما را لینک نمایم. به کل فراموش کرده بودم. الان شما را لینک کردم و ورود شما به جمع دوستانم را خوش آمد میگویم. خواهش میکنم معذرت خواهی مرا بپذیرید که فراموش کرده بودم. موفق باشی دوست من.

خواهش میشه..
مرسی

سمیرا یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 18:52

فلسفی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


ولی من خستگیم در برو نیس

اوهوم;)
اوقات بیکاریت بگو بیام ی مشت و مال درست درمون بهت بدم;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد