عکسای من

دریا از اتاق ما


 



نظرات 21 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 10:53

سلام مقداد
اتاق 612 هست؟

سلام به روی ماهت، به چشمون سیاهت
نه عزیزم، ۷۱۳ هستش
بیشتر بیا پیش ما، خوشحال میشیم

سلام
پارتی؟
ممنون که اومدید حتما لینکت میکنم.راستی معنی اسمتون چیه؟

سلام
اوهوم، پارتی
خواهش.. ی بنده خدایی میگفت یعنی نگهبان فرستاده خدا

قوی سفید شنبه 23 مهر 1390 ساعت 09:54 http://www.ghoo10.blogsky.com

سلام...نامرد چون من پست رمزدار گذاشتم تو هم گذاشتی؟؟!
به من ربطی نداره...رمزشو به منم باید بدی..
منتظرم...
راستی ویوی اتاقتون توپه...

برو بابا تهدید؟ کاری نکن بالاتو بزنم نتونی پرواز کنیا!
اوهوم، عالیه

سلام داشتم وبگردی میکردم اتفاقی به وبتون بر خوردم خیلی خیلی وبتون قشنگه تبریک میگم.منم یه کلبه ی کوچولو دارم اما خوب دوستانه و پر از محبت.امروز کلی اب و جارو کردمش و برقش انداختم و منتظر حضور گرم شما.ببخشید که امکانات نداریم چای و شیرینی و میوه.اما خوب امیدوارم تاجایی که بتونم کاری کنم بهتون خوش بگذره اگه با لینک موافقید خبرم کنید و منو باعنوان وبم بلینکید و بگید باچه نامی بلینکمتون؟

سلام
خیلی خوش اومدی به وبم، نظر لطفته;) مگه تو وبت پارتی داری که میخوای بهم خوش بگذره؟ غذا هم میدین اونجا!!
من با پی سی که بیام میلینکمت، تو هم منو با اسم تیک.. تاک بلینک;)
مرسی..

الهه جمعه 22 مهر 1390 ساعت 09:59 http://dar-bareye-eli-73.blogfa.com

یادت باشه بهم رمزو ندای...

من معذرت میخوام، شنبه که رفتم دانشگاه واست میفرستم;) چقدر خشنی تو؟ خط و نشون میکشی؟!!

نگین آلبالوییییی! چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 18:42

سلام!اینم آدرس وبلاگ الی
18esfande1387.blogfa.com/
اون اسلش اون آخر و نزنی ها!هرکار میکنم از پشت لینک پاک نمیشه با گوشیم:دی

سلام، مرسی بابت آدرس;)

بیتا چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 17:37

سلام چه جای با صفایی

خوشا به حالتون بسییی

شاد و پیروز باشید

سلام بیتا جان;)
همچنین، پیروزتر و شادتر باشی:))

پارمیس چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 16:49 http://taninetanhaii.blogfa.com

من الان ذوق مرگ می باشم
اما در حد مرررگ می خوام بدونم تو دل و ذهنت چی می گذره!

چی شدی؟!
مقداد؟!

الان دیگه فوضولیت گل کرده:)) پارمیس فوضول میشود:))
اینجا که جاش نیس توضیح بدم!

پارمیس چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 16:48 http://taninetanhaii.blogfa.com

وایییییییییی مقداد خیلی ماهییییییییییی خیلی خوبیییییییییی ... مرسیییییییی لینک دادیییییییییییییییی

یعنی اگه لینک نمیدادم بد بودم!!
ماهی از خودته;)

سمیرا چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 16:47

...خیال من پرواز می کنه...!
همچین آرامشی بین این همه بی قراری دل...نعمته! بازم میگم قدرشو بدون

چه زود میگذره: من ی ماه پیش همین حدودا چشامو صبح باز می کردم دریا پیشم بود!...
چقد کمش دارم همیشه!...........

باید قدرشو دونست، جای قشنگیه..
عمر ماهم زود میگذره..
مرسی که اومدی;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد