؟؟؟

ی مورد دیگه از سوالای تو ذهنمو میخوام بگم: فرض کنین یکی از دوستای مجازیتون داره میاد مسافرت اونم به شهر شما؛ شما حاضرین که از نزدیک ببینیدش یا به همون دنیای مجازی کفایت میکنین؟! دلیلتونم واسم بگین.

پ.ن 1: در رابطه با پست قبل که ازتون پرسیدم حاضرین جونتونو واسه وطنتون فدا کنید؛ باید بگم که تقریبا 99% شما جوابتونو با شک و تردید گفتین، یعنی اینکه پنجاه پنجاه بودین همتون.

پ.ن 2: دوستای عزیز، پی نوشتا هم جزیی از متن هستن؛ خواهشا پی نوشتا رو هم بخونین و سوالای الکی نکنین که من خیلی به این موضوع حساسم

نظرات 37 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 11:04 http://setareh-mashreghi.blogfa.com

بستگی داره به اینکه من چقدر اون دوستو بشناسم

ستوده چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 14:52

آخ جون چه کیفی داره وقتی میبینم نظراتت را باز گذاشتی .
من اصلا از این که نبینم دیگران چی گفتن خوشم نمیاد .

اینم سوغاتت

تهدیدم کردن که اگه نظراتتو باز نکنی تحریمت میکنیم‏! مجبورم کردن‏!‏
دست گلت درد نکنه، سوغات شکلک آوردی واسم؟ اینا که واسه بلاگ اسکاین، ازونجا خوردنی چی آوردی؟(;

ستوده چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 14:51

آقا اجازه من جواب بدم .
من به همون دنیای مجازی اکتفا میکنم .

آخه میترسم کسی من را ببینه یه هو عاشقم بشه اون وقت خر بیار باقالی بار کن .

اجازه خانم، ما باید اجازه بگیریم شما باید اجازه بدی(: یعنی انقده خوشگلی! پس بگو چرا عکستو نمیزاری تو فیس بوک! میترسی ملت عاشقت بشن؟(: راستی، هوا اونورا چطوره؟

لطیفه چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 12:58

سلام....
راستشو بخوای....اگه اون دوست مجازی داداشام یا اجی های نتیم باشه میرم.....
چون به همشون اعتماد دارم و میدونم که به قول فریناز جووووووووووووووووووووووووووووون بی جنبه نیستن.....
چرا ز یه پسر نمیپرسی؟
شاید اون بتونه بیشتر کمکت کنه....

سلام..
فریناز گفت بی جنبه نیستن؟! افعال معکوس استفاده میکنی! من سوالم عمومی بود، از همه پرسیدم..

ستایش چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 12:36

دخترارو میرم ولی پسرارو شاید نه

پس پسرا کلا منتفی نیستن چون شایدی دیگه

بهار چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 09:34 http://bahar90.blogsky.com

اگه دختر بود بستگی به صمیمیتی که باهاش داشتم داره اگه پسر بود هم نمیرم

نازی سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 16:11

بپا یهو ریا نشه

مثلا عدالت خواهه ایییییییییییییییششش

۲۶۲ سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 14:17 http://www.halaharchi-262.blogfa.com

چرا نفر آخر به آجی من گفتی هان؟؟؟
به خودمم ک اصلا نگفتی
آپم

وای،‏ خدا به دادم برسه،‏ فک کنم دخلم اومده
بزارفاتحه بخونم واسه خودم(;

نیلوفر سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 14:12 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

تو کل دوستای وبلاگیم فقط 3-4 نفر هستن که دلم میخواد از نزدیک ببینمشون یا باهاشون خارج نت ارتباط داشته باشم.
بالاخره اختلاف سلیقه و عقیده زیاده!
اگه اون 3-4 نفر بیان آره وگرنه نه ترجیح میدم روابط دنیای مجازی، مجازی بمونه

اون 3-4 نفر جزء یارای خاص نیلوفرن؟(;

پارمیس سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 12:44 http://taninetanhaii.blogfa.com

بحث سرکار گذاشتن نیست. بحث ماه رمضونه که یه روز افتاده عقب و ملت فکر نموده اند که باید از روز اول ماه رمضون شروع کنن نه دوشنبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد