نظر شما چیه؟؟؟

کم کم ذهنم داره فعال میشه، سوالای زیادی میاد به ذهنم. همش میخوام بدونم اگه خودم بودم چیکار میکردم! حاضر بودم ریسک کنم یا نه! راستش وقتی دیشب قسمت آخر سریال نابرده رنجو میدیدم گریم گرفت ممکنه بهم بخندین ولی صحنه هاش واسه من دلخراش بود. رفتم تو فکر... از خودم پرسیدم اگه من جای اونا بودم حاضر میشدم جونمو واسه وطنم بدم یا فرار میکردم ازش؟! شاید زبونن بگم آره میرفتم ولی اگه تو موقعیتش قرار میگرفتم جا میزدم! خیلی سوالای دیگه تو ذهنم دارم که هنوز جوابی واسشون پیدا نکردم.. به نظر خودتون، شما اگه خودتون بودین چیکار میکردین؟ احساسی جواب ندین، فکر کنین الان تو موقعیتشین، چیکار میکردین؟! حاضر بودین جونتونو فدا کنین؟!

پ.ن 1: من امشب طرحم تموم میشه، اگه بخوام بیام نت 12 شب به بعد میام اونم با گوشی..
پ.ن 2: امروز دوره کلاس شنام تموم میشه، دوره بعدیش ماه رمضونه که منم با کله میرم
پ.ن 3: قابل توجه دوستان، بالاخره تاییدو برداشتم؛ ببینم چیکار میکنین..

نظرات 54 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 11:01 http://setareh-mashreghi.blogfa.com

همه از مرگ میترسند. من هم از مرگ, هم از زندگی خودم...

پارمیس دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 11:51 http://taninetanhaii.blogfa.com

از همین امروز باید بخونی!

فرینــــاز دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 06:52

سلام
خوبی؟
واللا من اصلا فیلمشو ندیدم تا حالا

ولی جون فدا کردن واسه وطنو...واسه اعتقاداتم آره و ایران اصلیمون آره اما واسه سرانش عمرا!!!!


سلام، مرسی خوبم. چه عجب، راه گم کردی!
منظورم واسه خود خودش بود نه واسه کسی

پارمیس دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 05:08 http://taninetanhaii.blogfa.com

نماز روزه هاتم قبول بادا!

[:S004:قبول حق باشه،‏ همچنین‏[‏

پارمیس دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 05:07 http://taninetanhaii.blogfa.com

خب پس از جزء 25 بخووووووووووووووون!
اعصاب معصاب ندارما!

یعنی عفو رهبری خوردم(;
از امروز شروع کنم؟ امروز یوم الشکه ها، بازم بخونم؟

رونیک دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 02:01

خوب ما الان ایده آل هامون رو می‌گیم و توی موقعیت معلوم نیست همون ایده آل رو انجام بدیم یا نه ...

من اگه باشم می رم و می‌جنگم ...
اگه الان جنگ بشه می رم ...
این ایده آل من است اما توی عمل نمی‌دونم ...

پارمیس یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 20:15 http://taninetanhaii.blogfa.com

از لیست بچه های ختم حذف شدی!

واقعا دست گلت درد نکنه!!! خوبه که پی نوشت زدم نت ندارم!!

نظری ندارم!

پارمیس یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 10:47 http://taninetanhaii.blogfa.com

پس اینجارو حتماً بخون و تا فردا ظهر توی همینجا زیرش یه چیزی بنویس مطمئن بشم که خوندی:
» برنامه ی ختم قرآن از روز دوشنبه، 10 مردادماه 90، تا روز سه شنبه، 8 شهریورماه 90، به مدت سی روز پیاپی انجام خواهد شد!

» شرکت کنندگان هریک ملزم هستند که هرروز جزءهای مشخص شده ی خود را قرائت کنند. توجه: جزءها به ترتیبی ارائه شده اند که در هر روز یک ختم قرآن داشته باشیم. بنابراین شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که جزء مشخص شده برای آن ها الزاماً باید در همان روز خوانده شود؛ حتی یک روز زودتر و یا یک روز دیرتر نداریم!

» تا حد امکان هریک از شرکت کنندگان می بایست خودش جزء مشخص شده اش را قرائت کند؛ اما اگر به دلیل یا دلایلی نتوانست در یک روز یا بیشتر سهمیه ی مشخص شده اش را بخواند، نباید اخلالی در روند ختم قرآن ایجاد کند. بنابراین باید از دوست یا یکی از اعضای خانواده اش و یا ... بخواهد که جزء یا جزءهای مشخص شده ی او را بخواند. اگر به هیچوجه امکان قرائت نداشت در اولین فرصت در روزهای قبل یا حداکثر تا پایان همان روز به من اعلام کند.

شماره ی تو 25 شده! روز اول ماه رمضان باید جزء 25 بخونی. روز دوم 26، روز سوم 27، روز چهارم 28 و روز پنجم 29، روز ششم 30، روز هفتم 1، روز هشتم 2 الی آخر ... تا روز سی ام که باید جزء 24 رو بخونی.

نظر قطعی که با برناممون جوری رو همینجا بهم بده. چون اگه جواب نهایی رو ندی سهمتو میدم به یکی دیگه!

خوبه که هنوز فردا ظهر نیومده سهم منو دادی به یکی دیگه! من به نفع مردم مظلوم فلسطین میکشم کنار تا دوستان فیضشو ببرن، منم اینجا واسه خودم میخونم..

نگین یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 02:20 http://www.mininak.blogsky.com


والا!!!

جون داداش؟ اصلا راه نداره؟‏!‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد