تولدت مبارک:)

اول نوشت: تیک... تاک... اسم جدید این وبه. شاپرک واسه همیشه تاریخی شد، خداحافظ شاپرک


امروز روز بزرگیه واسه من که خیلی دوسش دارم. روزیه که شاپرکو زدم تا واسه خودم ی تجربه کسب کنم تو وبلاگ نویسی. الان یکسال ازون روز میگذره و شاپرک هنوز سرپائه. یکسالی که با انواع و اقسام فراز و نشیبها و تلخی و شیرینی ها همراه بود. خدا رو شکر میکنم که با این همه مشکلات تونستم شاپرکو نگهدارم خیلی تجربه کسب کردم تو این یکسال و خیلی چیزا یاد گرفتم.

میخوام ی اعترافی اینجا بکنم، من هیچ هدفی از زدن وبلاگ نداشتم! واسه همینم موضوع خاصی نداره وبلاگم و از هرچی که خوشم بیاد میزارمش اینجا. البته الان هدف دارما!

خیلی خوشحالم که دوستایی مثه شما دارم و میتونم حرفامو بهشون بزنم دوستایی که همیشه همرام بودن: نیلوفر، مریم گلی، دارچین، ستوده، بیتا، آلبالو خانم، مهدی که خیلی دوسش دارم، احسان خوشتیپ و گُل، محمد که خیلی کمکم کرد تو جریان اخیر، آجی سارای مهربونم، سمیه عزیز، آجی فریناز و مهم ترین فرد تو زندگیم نگین عزیزم که خیلی خیلی دوسش دارم. آرزو میکنم هرجا هست همیشه موفق باشه. از همینجا بهتون میگم همتونو دوس دارم


2 تا از بهترین و بدترین پستامو میخوام بهتون معرفی کنم. بهترین پستم پست عروسی بوده که خیلی خیلی دوسش دارم و بدترین پستم تو این یکسال 25 لعنتی بوده. ی خواهش دیگه هم ازتون دارم، اگه تو این یکسال حرفی زدم که ناراحتتون کرده ازتون معذرت میخوام، امیدوارم منو ببخشید.

پ.ن1: ی مدتیه زده به سرم که وبلاگمو حذف کنم، چراشو نمیدونم! شاید واسه اتفاقاییه که داره واسم میفته! آرامشی که الان دارم آرامش قبل طوفانه.. هرکاری میکنم نمیتونم با حذف وبلاگ کنار بیام..

پ.ن 2: بچه ها، تورو خدا بیخبر نزارین برین، من خیلی دلم میگیره ازینکه واسه دوستام مشکل پیش میاد جلو مشکلاتتون محکم وایسین و باهاش مبارزه کنین.


37 روز گذشت، همچنان در حال کلنجار رفتن با وجدان خودمم.. دوباره ذهنم داره مشغول میشه و فکرای جدید میاد به سرم..
نظرات 36 + ارسال نظر
مائده شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 19:22

سلام سلام من دوباره اومدم راستی نظرتون در مورد وبم چیه؟

سلام، وبت قشنگه و مطالبشم جالبه. شعرات منو کشته(;

احسان پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 19:52 http://ehsanparvin.blogfa.com

هر چی بگی بهم حق داری....(حتی خوشتیپ!)
شرمنده که بازم من به عنوان کوچیکتر دیرتر بهت سر میزنم...
هر چند میدونم که درکم میکنی...
از اینکه گاهی پیگیر اتفاقات هم هستی ازت ممنون...
امیدوارم این روزا هر چه زودتر تموم بشه...
یه روز خوب میاد...میاریمش!
دوستت دارم

اون خوشتیپو از دهنم در رفت، دیگه ببخشید(: خواهش، خودت شرمنده، این حرفا چیه احسان جون!(:
جدیدا درکت نمیکنما! با این حقوقی که میدی انتظار داری درکت کنم!! ی سوال فندی: اینکه میگی ... میاریمش یعنی چی؟ منظورت زنداداشمونه؟(; راستی، ی زمانی باید خبر تورو از مهدی میگرفتم الان باید خبر مهدی رو از تو بگیرم! روزگارو میبینی!
منم دوست دارم خیلی زیاد(;

خدا همین نزدیکی هاست چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 12:32 http://kumail.blogsky.com

آره پی نوشت رو دیدم اما توجه نکردم

ستوده سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 16:22 http://saba055.blogsky.com/

مقداد جان .
نظر دوم من کو .
من اون شب دوتا گذاشتم چرا یکی دیگه اش را موش خورد

جانم؟ نظر دومت؟ کو؟! حتما موش خوردتش دیگه(; هرچی دادی تأیید شد.. شاید فراموشی گرفته باشی ستوده(; اگه راس میگی بگو چی بود؟

خدا همین نزدیکی هاست سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 13:09 http://kumail.blogsky.com

جانه من ؟؟؟؟ تولد وبته؟؟؟؟؟؟

خب زودتر بگو.....

آخه چرا منو تو این موقعیت قرار میدی؟؟؟

یعنی از پستم نفهمیدی تولد وبمه؟ تو پی نوشت پست قبلیم گفتم که تولد وبمه!!

سلام مقدادجون....ولی من که ایمیلتو ندارم!
من امتحان کردم هم دانلود میشه و هم اجرا میشه...!!!!
یعنی مشکل از کجا میتونه باشه؟!!

فرستادم واست نمیدونم اشکال از کجاست!

بفرمایید اینم آدرساش :

لینک دانلود > نقل قولی از آیت الله بهجت پیرامون فرج امام عصر(عج):

http://s1.picofile.com/file/6919892352/naseri_bahjat_faraj_www_BGH_ir_.mp3.html

لینک دانلود > نوای: دردودلی با امام زمان(عج):

http://s1.picofile.com/file/6960502012/sepidedaman13_www_BGH_ir_.wma.html

Raefipoor-naya naya

http://s1.picofile.com/file/6568356136/Raefipoor_naya_naya.flv.html

اگه بازهم نشد بهم بگو تا برات بفرستم :)

یاحق..

مرسی مهدی جان، دانلود که میشه اجرا نمیشه

نازی دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 11:58 http://reflectionhamlet.blogsky.com

تنبل خان

اونجوری اومدی وبم ترسیدم خب

عوضش نکن...منم چشم بسته میام نظر میدم...اشتباهی رفتم دیگه تقصیر خودته ها

پسر بدِ بلا

نخیرم، اصلا هم تنبل نیستم آخه من که مثه شما حرفه ای نیستم بتونم سریع انجامش بدم من از دست شما چیکار کنم؟

نازی دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 11:27

مقداد صفحه نظراتت رو لطفا عوضش کن
چشم آدمو میزنه
وقتی میام اینجا نظر بدم چشام اینجوری میشه

نگو تورو خدا، به دردسرش نمی ارزه! قالب قبلیمو به سفارش فریناز عوض کردم! بزار باشه خب، به صفحه نگاه نکن نظر بده

خدا همین نزدیکی هاست یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 20:13 http://kumail.blogsky.com



سلام مقداد جون. اوضاع احوال چطوره؟
تولدت مبارک . حالا چند ساله شدی؟

انشاءالله که همیشه همینجور شاد و خرم و سر بلند باشی.

سلام به روی ماهت داداشی(; نفسی میاد نفسی میره، شکر(: فکر کنم تازه از خواب بیدار شده بودی اومدی پست منو خوندی! تولد من نیس که، تولد وبمه(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد