مملکته داریم؟!

به سرم زد این عنوانو توی گوگل سرچ کنم:"جایگاه ایران از نظر سرعت اینترنت در جهان" نتایجشم خیلی جالب بود. گفتم واستون بزارم تا شما هم بدونین:

در آخرین آماری که کشورهای دنیا را از نظر سرعت اینترنت خانگی مورد مقایسه قرار داده است کره جنوبی دارای بیشترین سرعت اینترنت است اما ایران در رده 144 دنیا از ونزوئلا، نیجریه، بولیوی، عراق و پاراگوئه عقب تر است. این آمار نشون میده که کاربران کشور کره جنوبی همچنان خوش اقبال ترین کاربران اینترنت در جهان به شمار می روند و از سرعتی برابر 34.31 مگابیت بر ثانیه استفاده می کنند. پس از کره جنوبی کشور لتونی با سرعتی برابر 24.46 مگا بیت بر ثانیه، جمهوری مولداوی با 21.76 مگابیت بر ثانیه، ژاپن با 20.38 مگابیت بر ثانیه، سوئد با 20.10 مگابیت بر ثانیه، جزایر آلند با سرعت 19.84 مگابیت بر ثانیه، رومانی با سرعت 18.64 مگابیت بر ثانیه، بلغارستان با سرعت 17.66 مگابیت بر ثانیه، هلند با سرعت 17.15 مگابیت بر ثانیه و لیتوانی با سرعت 16.79 مگابیت بر ثانیه به ترتیب رتبه های دوم تا دهم را به خود اختصاص داده اند. کشورهای توسعه یافته ای از قبیل سوئیس، آلمان، دانمارک و بلژیک رتبه های 15 تا 18 را اشغال کرده اند و فرانسه، آمریکا و روسیه به ترتیب در رتبه های 20 و 28 و 29 قرار گرفته اند. کانادا و انگلستان نیز در جایگاه 32 و 33 قرار دارند.

با این حال حتی در مجاورت کشورهایی کوچک مانند مالدیو، مالت، قبرس و قطر نیز نمی توان نامی از ایران را در این لیست یافت زیرا از میان 152 کشور بررسی شده ایران پس از کشورهایی مانند ونزوئلا، نیجریه، بولیوی، عراق، پاراگوئه و جزایر ترک و کایکاس با سرعتی برابر 0.61 مگابیت بر ثانیه در رتبه 144 قرار گرفته است. پس از ایران تا انتهای لیست کشورهای لبنان، هائیتی، السالوادور، افغانستان، مالی، گواتمالا، زیمبابوه و یمن باقی مانده اند.
در بین کشورهایی که از بالاترین سرعت اینترنت برخوردارند، امارات متحده عربی حائز جایگاه پنجم است. بر اساس گزارش موسسه آکامای، سرعت متوسط اینترنت در امارات متحده عربی در سه ماهه آخر سال گذشته ۲/۲۷ مگابایت بر ثانیه بوده است.

پ.ن1: این آمار مربوط به تاریخ 9 خرداد 89 هست.
پ.ن 2:
دست مسئولان مملکت ما درد نکنه با این همه خدمت رسانیشون. ایشالا با دعاهای خیر ما زودتر راهی بهشت میشن..
نظرات 21 + ارسال نظر
خدا همین نزدیکی هاست دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 11:23 http://kumail.blogsky.com

ببین نگم بهتره

کجارو ببینم خب؟
چرا نگی؟ قول میدم ناراحت نشم، فقط خفت میکنم

نه بحث ناراحت شدن نیست
هر وقت موقعش بود میگم

پس من منتظرم تا موقعش برسه

یه چی می خواستم بگم
اما ...
بی خی خی

بگو داداش کمیل، اگه حرفی زدم که ناراحت شدی بگو بهم.. من انتقادپذیرم(:

خدا همین نزدیکی هاست پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 20:28 http://kumail.blogsky.com

نه والا ایران نیستم.
یه چند سالی میشه که اینجا هستم

فقط میخواستی ی جور از ایران بزنی بیرون، واست مهم نبود کجا باشه؟ کار خوبی کردی..

خدا همین نزدیکی هاست چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 14:14 http://kumail.blogsky.com

من ایران نیستم. تو کشور پاکستانم.
خونمون هم کناره مخابرات نیست. اینجا اینترنت خونگی تا 10 مگابایت میتونیم داشته باشیم. اما لامصب خیلی گرونه. نزدیکای 1 میلیون تومن ایرانی.
اما اینترنتی که من دارم 1 مگابایتیه که راحت می تونی باهاش کار ها تو بکنی و هر چقدر هم خواستی دانلود کنی. یعنی محدودیت نداره.

برو بابا.. یعنی واقعا ایران نیستی؟ ایرانی که هستی؟! خوشا بحالتونه پس، همون 1مگ خودش خیلیه(:

الهه ناز چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 12:49 http://www.e-love-e.com

سلام
خواستم برای پسته جدیدت نظر بزارم باز نمیشد
نظر خصوصی برام نزار مقداد جان ممنون میشم
آپم بیا بخون میفهمی چرا خبر نکردم
عکساتم خیلی خوشگل بودن مخصوصا لواشکه دلم حسابی آب افتاد

سلام.. نظر خصوصی؟ چشم، دیگه خبری نیس.. حتما میام، خواهش میشه، لواشکم واسه دوستان لواشکی گذاشتم(:

سمیرا چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 10:36

باز که یا من دیر میام یا تو زود می آپی

این مساله که دیگه از افتخارات مملکته
دست رو دلم نذار!!

جفتش درسته(: چه افتخار بزرگی هم هست!

sepideا سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 11:38 http://narciss.loxblog.ir

سلام خیلی دوست دارم با شما تبادل لینک داشته باشم اگه موافقید بهم خبر بدیدج

سلام، لینک شدی

۲۶۲ سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 11:01 http://www.halaharchi-262.blogfa.com

خیلی نامرد شدی آپ میکنی و نمیگی!
من آپم.

عجب آدمی هستی تو!

دختر مردابی سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 08:00 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام مقداد عزیز
خوشحالم از اینکه کمی شادتری از گذشته
خوشحالم از اینکه دوباره رد شیطنت های گذشته رو توی پست های تازه ات می خونم
و امیدوارم هر روزت شادتر و آرامتر از روز قبل باشی

سلامی چو بوی خوش آشنایی
دیگه دیگه، باید با دنیا کنار اومد زورمون که بهش نمیرسه! ممنون ازینکه اومدی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد