چراغ

بیراهه رفته بودم

آن شب

دستم را گرفته بود و می کشید

زین بعد همه عمرم را

بیراهه خواهم رفت 

                                                حسین پناهی

نظرات 18 + ارسال نظر
ستایش جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 11:19

عزیزم

سمیرا چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 17:17

من...
بی راهه...

-ر-ا-ه
م

را

گم کرده ام!!...

سلام سلام فکر کنم راه گم کردی، نه؟

گل مریم سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 11:12

سلام
کلی حرف توش بود...

سلام مریم گلی میگفتی میخوای بیای گاوی، گوسفندی، سربازی قربونی میکردیم

بیتا شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 19:35

سلام

چقد قشنگ گفته....اما در صورتی که از کسی که دستت رو بهش می سپاری مطمئن باشی

شاد و پیروز باشید

سلام
مرسی

لطیفه شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 13:42 http://daryartalatom.blogfa.com

سلام مقداد جان دوباره....
وای خدا من نمیدونم این دختر چرا انقد نامرد شده....خیلی دلم براش تنگه...نگرانشم...
نه کلا" نمیاد نت...
ممنونم که خبر بهم دادین....
.منم لینکتون میکنم...
و به خاطر دعاتون هم متشکرم... خیلی ممنون. خداکنه زود تر خوب بشه....
بازم خوشحال میشم بیاین....خیلی خوشحالم کردین خیلیییییییییییییییی...
ممنون
یاحق

سلام لطیفه
آخه ی سری مشکلات داشت که نظر من خیلی طول کشیده! چرا نت نمیاد خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش

سینا شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 10:22

کلا بیراهه خیلی بهتره...چون تعداد کمتری اون راه رو میرن.تنها باشی بهتره

سلام....

اول اینکه :

شرمنده، خودت که میدونی فصل امتحانات و ... :( واسه همینه که یه کم اومدنم دیر شد اینبار... :)
..........
این شعری که از حسین پناهی گذاشتی برام جدید بود و تاحالا نشنیده بودم ....واقعا زیبا بود و کمی تلخ!
پارادوکس زیبایی توی شعرش هست که آدمو وادار به تفکر میکنه!

ممنون بابت پست زیبات...

یاحق...

سلام مهدی جان
دشمنت شرمنده، شوما هر وقت دوس داشتی بیا، نمیدونستم که امتحان داری
خواهش میشه. باهات موافقم، ی مفهومی رو میخواد برسونه!

سوفیا جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 18:33 http://www.sufiyastory.blogfa.com

اومدم اختار بدم برا شنبه
شنبه سوفی کولاک میکنه

فک کنم شنبه مدیر نت با جارو بیفته دنبالم
شایدم پست و مقامشو داد به من

خدا رو چه دیدی

واقعا خدا باید به دادمون برسه، یعنی چه بلایی میخواد سرمون بیاد؟!

رضا پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 13:38 http://www.just4reza.blogfa.com

عاشق شدی نترس

سوفیا پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 09:08

راستی من که امتحان دارم به نظرت چه جوری آپ کنم

شنبه همش میتمومه

شنبه میخوام نتو بترکونم

مواظب باشید همتون

فعلا من برم چند جا دیگه منتظر نظرات من هستن

گفته بودی که آپ میکنی آخه، یادت نیس؟! پس ماها باید شنبه از دست تو فرار کنیم، خدا به دادمون برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد