درس

چه جوریه که بعضیا میگن روزا نمی تونن درس بخونن و شبا تا صبح میشینن پای درس؟! من که مخم ساعت ۱۲ به بعد رسما تعطیل میشه و هر چی بخونم الکیه! ممکنه تا صبح بیدار بمونم ولی اصلا سراغ درس نمیرم!!

من وقتی میرم پای درسام وقتی سر و صدا بشه تمرکزم میپره و دیگه نمی تونم درس بخونم، واسه همینم کتابا و جزوه هامو جمع میکنم و میرم اتاق. 

شما چطور درس میخونین؟ شب کارین یا روز کار؟

 

* پ.ن ۱: این دیال آپم ما رو کشته، سرعتش در حد حلزونه!! بازم 100 رحمت به حلزون! خدا سایه این دولت خدمتگذارو از سر ما کم نکنه! 

* پ.ن 2: یکی به این کوچولو بگه رییس جمهور شدن بچه بازی نیستش که قهر کنی بری و هر وقت دلت خواست برگردی! ی خورده هورمون بخور رشد کنی

نظرات 24 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 15:53

شبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا واسه درس خوندن عالیه

خدا همین نزدیکی هاست سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 22:16 http://kumail.blogsky.com

آقا منم همین طور. شبا که نمیشه درس خوند

شبا فقط واسه بطالته

بیتا شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 19:37

من که واسم فرقی نمی کنه...اگه خوابم نیاد شبها هم در س می خونم اما اگه خوابم بیاد صبح هم نمی تونم بخونم

شاد و پیروز باشید

تو کلا آدم جالبی هستی

پارمیس چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 18:55 http://taninetanhaii.blogfa.com

ای آقا ... خاتون به من خیلی نزدیکه اما برای من مفهوم عشق روزهاست عوض شده ...

من روزهاست برای کسی گریه نمی کنم. عشق اونقدرها حقیقی نیست به نظرم. نمی دونم. به هرحال نصف داستان شبیه خودم بود نصفش شبیه خاتون!

فریناز چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 15:24

خب خدا را شکر
امیدوارم موفق باشی پسر خوب

سوفیا الان که امتحان داره همه رو آباد میکنه وای به حال تابستون که دیگه فقط نته

مرسی، همچنین
آخ گفتیا، تابستون فکر کنم باید وبلاگمونو بزاریم و فرار کنیم از دستش

پارمیس چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 14:51 http://taninetanhaii.blogfa.com

اون نوشته صرفاً داستان می باشد؛ البته بین خودمون بمونه این خاتون چندسالی هست که توی زندگیمه. قیافه شم نسخه ی کپی شده ی خودمه! شایدم من نسخه ی کپی شده ی اونم. الله اعلم!
ممنون اومدی.

پس داستان خاتون ی جورایی داستان زندگی خودته، درسته؟

خواهش

فریناز چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 10:12

سلام
میبینم که سوفی آباد کرده اینجا رو....

چطوری خوبی؟با درسا چی کار میکنی؟

سلام
بله، سوفی مارو هم آباد کرده مرسی خوبم، درسا هم طبق تفاهمی که کردیم پیش میره

پارمیس سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 16:19 http://taninetanhaii.blogfa.com

من اولا می تونستم درس بخونم شبا. الان هرچی فکر می کنم یادم نمیاد چطوری درس می فهمیدم!

دختر مردابی سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:28 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام مقداد جان
زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد
بیخیال حرفای سیاسی
با همین دیال آپ بساز و خدا رو هم شکر کن که همین اینترنت حلال رو هم هنوز ازمون نگرفتن

سلام سمیه جان
عیبی نداره، گفتنی هارو باید گفت هر کاری کنی با دیال آپ نمیشه ساخت، اینترنت حلالم بخوره تو سرشون

ر ف ی ق دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 19:15 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

یکباره می بینی که همرهان گم شده اند ُ یکی به دهها فرسنگ جلو و دیگری به فرسنگ ها عقب ... تو بمان و ترک مسیر نکن ... ترک تحصیل و بازماندن از این راه گم شدن در نیستی است ...

سلام رفیق
عجب ذوق هنری داریا تو! ممنون که اومدی، بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد