انصراف

ی مدتیه که فکرم به ی موضوعی حسابی مشغوله: "انصراف از تحصیل

دیگه اون تمرکز لازمو ندارم، دیگه فکر و ذهنم به درس نمیره! نمونش امروز؛ از صبح تا الان پای کتابا و جزوه هام بودم ولی کلا 10 صفحه هم نخوندم! 10 روز دیگه بیشتر به امتحانام نمونده، نمیدونم این ترمو چه جوری باید بگذرونم! 

خیلی جدی داشتم به این موضوع فکر میکردم، با دوتا از دوستامم مشورت کردم، جفتشون مخالفت کردن با این کار من! نه اینکه نمی کِشما، نه! دیگه حس و حال درس خوندن ندارم، نمی دونم چرا؟! حسابی خسته شدم از همه چیز!!!! دوس دارم زودتر درسم تموم شه و راحت شم. 

 

کسی میتونه به من مشاوره بده؟! میخوام نظرات شما رو هم بشنوم. اگه لازم شد آیدیمو میدم بهتون.

نظرات 14 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 15:57

الان انصراف میدی فرداکه خواستی زن بگیری روت میسه بگی بیسوادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
یاسوادت قرانیه؟
ازهمه بدترانصراف دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انوقت بهت نمیگن توکه بامشکلات دانشگاه کنارنیومدی چطورمیخوای بامشکلات زنگی کناربیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوفیا یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 12:11 http://www.sufiyastory.blogfa.com

سلام

سلام

فریناز پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 14:57 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام
انصراف جز پشیمونی سودی نداره
ازت چیزی نمیدونم حتی نمی دونم ترم چندی که ببینم ارزش داره یا نه!

شدی مثل اون ترم من!
اما گذشت
الانم فقط خوشحالم که اون ترم خودمو نباختم!
درسته مجبور شدم ۶ واحد حذف کنم اما ارزش داشت که بقیشو خوب پاس کردم

تو هم
می تونی
خواستن توانستنه
ولی اگه نخوای ما هر چی هم بگیم فایده نداره

مقداد
یه کم به خودت بیا

سلام
فکر کن اگه من میتونستم 6 واحد حذف کنم چی میشد! میشدم 13 واحد!
خواستن توانستنه! جمله جالبی گفتی، نمیدونم چرا من نمیخوام! انگیزه ای دیگه ندارم ولی دوس دارم هر جور شده تموم شه بره

DrEaM GiRl پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 02:03

سلام سلام
داشتم میرفتم بخوابم گفتم یه سر بهت بزنم بعد برم
خوندم نتونستم کامنت نذارم....

خدا رو شکر انگاری داری باهاش کنار میای
بهت حق میدم که همچین فکری بیفته تو کلت...
ولی اینا حسای گذراس که شرایط اونارو بوجود میاره
و بعدش حتما پشیمون میشی
امیدوارم که بتونی راهیو که شروع کردی به اخر برسونی با موفقیت و با انگیزه
یعنی باورت میشه من تمومه دوره ی دانشجوییمو همینجوری فقط واسه ایکه تمومش کنم تا تهش رفتم!
یعنی مطمئنم که بدتر از من نیستی که نتونی

اگه بخوای انصراف بدی ... شاید یه کاریو نیمه رها کردن بشه واست عادت
آفرین تو می تونی ادامه بدی
نذار کابوسا بیان سراغم دم ِ رفتن به خواب!
الان اُکی ای دیگه سر تکون دادی ؟! آفرین!

سلام صدتا سلام سارا خانم کم پیدا(:
آره، ی خورده فکر و خیالاش از سرم رفته بیرون و خدارو شکر فعلا وضعیت سفیده(:
باهات موافقم، من باید از همون اولش بخاطر اینکه زودتر تموم شه شروع میکردم تا به اینجا نرسم.
کابوس!!!!!!!((: حتما اکی(: سرم واست تکون میدم((:

نیلوفر پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 00:53

این حرفا از شما بعیده آقا مقداد!!!
تنبلی نکن یکم فکرتو آزاد کن بشین سر درست پسر جون

چرا باید بعید باشه؟! ی کوچولو تونستم آزادش کنم ولی هنوز کلی راه دارم

رونیک چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 22:29 http://www.mianboribedaria.blogsky.com/

خوب مگه چیه من هم حسش رو ندارم ..........

اما می خونم ...

چون می دونم داشتن یک مدرک ( حتی بدون خواندن ) بهتر از نداشتن اون ه ...
حتی اگه این همه وقت واسش بزارم .. و درس هم نخونم ... و حتی این ریسک رو داشته باشه که اصلا قبول نشم!

واقعا مرسی، حرف خیلی خیلی خوبی زدی. چرا من تا حالا بهش فکر نکرده بودم؟! همش بخاطر مشغلمه ها که مغزمو از کار انداخته

رضا چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 21:14 http://www.just4reza.blogfa.com

ببخشینا
وقتی که شما در دنیای مجازی قرار داشتین من این کارارو میکردم تا آی دی بدم!!!!!!!!
شوخی بود
بچه بشین درستو بخون
اون همه زحمتت هدر نشه سعی کن مدرکتو بگیری

شما هم خیلی ببخشینا، انقدرا هم کمبود ندارم، دور و برم زیادن واسه اینکارا.
حتما سعیمو میکنم..

احسان چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 20:23 http://ehsanparvin.blogfa.com

سلام
خیلی دودلم که بنویسم یا نه...
خیلی ابلهانه ی که من بخوام تو رو نصیحت یا مشاوره بدم...
فقط یه کلمه میگم....


والعصر.....

چرا باید ابلهانه باشه؟ واسه من کوچیک و بزرگ فرق نمیکنه، دوس دارم حرف همه رو بشنوم. حرفتو بزن..

آهو چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 18:37 http://lady-in-red.blogsky.com

سلام سلام

خوبی؟

از این فکرا نکن / این حس کاملن طبیعیه ... همه وسطای تحصیل خستگی اذیتشون میکنه ...

هیچ وقت جدی نگیر

سلام حاج خانم چه عجب ازین طرفا؟! اهوم، دارم باهاش کنار میام

فائزه چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 13:57 http://dokhtare-aftab.blogsky.com

نه هنوز ترم ۳ ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد