حدیثی از امام علی(ع)

خداوند چهار چیز را در چهار چیز مخفی نموده: 

1. رضای خود را در طاعت ها؛ پس هیچ عبادتی را کم نشمارید شاید همان مورد رضای خدا باشد. 

2. غضبش را در گناهان؛ پس هیچ گناهی را کوچک نشمارید شاید همان مورد غضب او باشد. 

3. استجابت خود را در دعاها؛ پس هیچ دعایی را اندک مپندارید شاید همان مستجاب باشد. 

4. ولی و دوست خود را در میان بندگانش؛ پس به هیچ بنده ای بی اعتنایی نکنید شاید هم او ولی خدا باشد و شما نشناسیدش. 

                                                         تحف العقول - ص 182 

 

* پ.ن 1: خنده بر لب میزنم تا کس نداند درد دل، ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت.. 

* پ.ن 2: حباب حذف شد، به احتمال زیاد ترنج هم حذف میشه. حالا فقط شاپرک مونده..

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام مقداد جان ...خوبی ؟!! :(

پست "آف تاب گر دون" رمز میخواست که منم نداشتم ...:)

اگه دوس داشتی و صلاح دونستی واسم بفرست اگر نه هم که مشکلی نیس داداشی...

فقط ی سوال :(

چه بلایی سر ترنج اومده...!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توروخدا بگو بهم....نگین حالش خوبه ؟؟؟!!!!

.......


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

واست کامنت گذاشتم

رضا پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 11:15 http://www.just4reza.blogfa.com

سلام
چشم حتما یادم میماند که اگر باران بارید بیابان را هم دعا کنم

ستایش چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 15:24

بابا رمز و بگوو.ووووووووووووووووو

دارم میام

شاهین17 چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 03:02 http://zartosht77.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اره یادمه
ممنون که به یادم بودی
باز هم این طرفا بیا
ممنون

سلام
خواهش میشه، حتما

ehsan سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 19:02 http://ehsanparvin.blogfa.com

ترنج چه خبره؟میتونی چیزی دربارش بهم بگی؟

jترنج حذف شده، ایشالا به موقعش میگم

گندم دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 22:19

سلام مقداد
اوه اوه انگار جریان داره هر روز بدتر میشه !! امیدوارم رو رول ِاول برگردید !! و دوباره خوشال باشی..
احادیث ِزیبایی هم نوشتی ممنونم..

سلام گندمی
قضیه خیلی خیلی جدیه منم مثه تو امیدوارم

سینا دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 14:55 http://omide-ma.blogsky.com

کلامی گهر بار بود

سمیرا دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 13:14

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است...اما
کارم از خنده و گریه هم گذشته است دیگر!!!!

(تو هم بری دلم تنگ میشه اما...گاهی باید رفت...
دلم بهتون خوش بود اما واستون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
موزیک وبت خیلی آرامش بخشه... خیلی گوشش دادم...

نگران نباش، من هستم. این روزا خیلی دارم با خودم کلنجار میرم منم موزیک وبمو دوس دارم، آخه کار نگینه. قالب شاپرکم کار نگینه

فریناز یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 13:40

سلام
چرا حباب حذف شده؟؟؟

دختر مردابی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 08:26 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام مقداد عزیز
در مورد حدیثی که آوردی حرفی برای گفتن نمی ماند فقط باید خواند و به گوش جان سپرد
اما در مورد حذف حباب، آخه چرا؟ نگین طوریش شده؟ میگم وضعیت شما دو تا این چند وقته خیلی نگران کننده است...
امیدوارم که حال هر دوتون خوب باشه

سلام آجی سمیه
حذف حباب و ترنج تصمیمی بود از طرف نگین که هردوش عملی شد. خیلی خیلی نگران کننده ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد